掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

【仲扮嘢?】洪永城帶唐詩詠團拜 IG一張相踢爆「分訴」 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城畀人感覺都幾花弗,即使同「不能錯過的女朋友」唐詩詠拍拖,依然緋聞不絕。新年前有周刊爆料,指洪永城對相識10年嘅「翻版徐子淇」KanicePo念念不忘,暗地與女神見面,結果激嬲女友,搞到唐詩詠以WhatsApp提出分手。不過,事後洪永城強調冇分手,仲話會畀多啲安全感女友,想趁新年約埋兩家人食飯,至於會唔會求婚……就要成功咗先可以再講。洪永城果然言出必行,今個新年同唐詩詠四出拜年,去到邊都有影皆 ...




其他影片:>>






洪永城畀人感覺都幾花弗,即使同「不能錯過的女朋友」唐詩詠拍拖,依然緋聞不絕。新年前有周刊爆料,指洪永城對相識10年嘅「翻版徐子淇」Kanice Po念念不忘,暗地與女神見面,結果激嬲女友,搞到唐詩詠以WhatsApp提出分手。不過,事後洪永城強調冇分手,仲話會畀多啲安全感女友,想趁新年約埋兩家人食飯,至於會唔會求婚……就要成功咗先可以再講。洪永城果然言出必行,今個新年同唐詩詠四出拜年,去到邊都有影皆雙,好似糖黐豆咁恩愛!日前有公司搞團拜,古天樂都有出席。團拜又點少得抽獎呢?抽中咗五千蚊現金嘅幸運兒係ig貼相,但焦點就落咗係後面一對被傳陷分手邊緣嘅情侶身上——洪永城同唐詩詠。當日洪永城着到紅噹噹好易認,而唐詩詠就坐咗喺佢隔籬,托住腮同坐喺另一邊嘅朋友傾偈,但既然佢哋坐埋一齊,分手傳聞自然不攻自破問到係咪雨過天晴,好番晒?洪永城今日回覆傳媒話﹕「正常拜年。」而唐詩詠亦貫徹感情事低調作風謂﹕「關於佢(洪永城)我冇任何回應,現場仲有好多人嘅。」而洪永城嘅舊緋聞女友黃翠如同男友蕭正楠都好sweet,喺年初四,結伴去朋友屋企拜年,同場仲有身懷六甲嘅人妻Kay謝安琪同老公張繼聰、方力申等等,非常之熱鬧。

instagram上嘅一張相,就踢爆咗洪永城同唐詩詠嘅「分訴」。(網絡圖片) 洪永城同唐詩詠坐正喺隔籬。(網絡圖片)
洪永城同唐詩詠有時真係好Sweet!(電節截圖) (資料圖片) (資料圖片)
(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)
有指洪永城對相識10年嘅「翻版徐子淇」Kanice Po念念不忘。(資料圖片) Kanice Po(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!