掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

【精靈妹豬】朱麗倩帶女兒陪華仔 養和過新年 __,華仔,朱麗倩,精靈,劉德華,

劉德華上月發生墮馬意外,連日喺醫院療養。曾經講過想返屋企過農曆新年嘅佢,雖然終未能如願,不過新年期間,連日嚟都有唔少圈中好友,到醫院探望華仔,令華仔喺病房入面,都感受到新年熱鬧氣氛。繼鄭中基夫婦後,今日下晝約5點,黃日華同老婆梁潔華、余錦遠陳家碧夫婦現身養和醫院。兩pair人喺醫院逗留1個鐘後離開。黃日華離開醫院時笑容滿面,一開口就話:「劉師傅(劉德華教黃日華打保齡球,黃尊稱對方為師傅)話叫我同大 ...




其他影片:>>






劉德華上月發生墮馬意外,連日喺醫院療養。曾經講過想返屋企過農曆新年嘅佢,雖然終未能如願,不過新年期間,連日嚟都有唔少圈中好友,到醫院探望華仔,令華仔喺病房入面,都感受到新年熱鬧氣氛。繼鄭中基夫婦後,今日下晝約5點,黃日華同老婆梁潔華、余錦遠陳家碧夫婦現身養和醫院。兩pair人喺醫院逗留1個鐘後離開。黃日華離開醫院時笑容滿面,一開口就話:「劉師傅(劉德華教黃日華打保齡球,黃尊稱對方為師傅)話叫我同大家講,辛苦晒,早啲返屋企休息。」講到華仔病況,黃日華就話見到華仔第一眼覺得佢肥咗,又指佢休息夠,又食多咗嘢,所以精神好好。問到華仔可以落床未,黃日華話:「可以坐到起身,但未落得床,呢排都唔使食止痛藥,醫生都話佢康復進度快過預期!」問黃日華知唔知華仔幾時可以出院,佢答:「冇大致講,大家都係傾吓偈,不過我都同佢講,叫佢唔好心急,最緊要聽醫生話!」記者問華仔有冇扭計覺得悶,黃日華就笑笑口講:「正常人都覺得悶啦,何況佢(華仔)本身個人咁活躍,成日周圍走。」黃日華亦有透露喺病房見到華仔囡囡向蕙。佢話:「呢排小朋友唔使返學,新年應該要一家團聚,華仔囡囡好醒目,佢見我喺走廊除口罩,就話病房唔可以除,好醒目,係個聰明伶俐嘅小朋友。」

黃日華夫婦同余錦遠夫婦今日下晝5點現身養和醫院。(攝影:仇志德) 黃日華同老婆梁潔華喺醫院逗留1個鐘。
黃日華探完華仔病後,指對方精神好,唔使再食止痛藥。 黃日華大讚華仔囡囡精伶可愛。 五虎中嘅苗僑偉同黃日華,先後到醫院探望老友。(微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!