掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

65歲陳勳奇患甲狀腺未分化癌 激瘦32磅 __,陳勳奇,癌,

陳勳奇充滿正能量!現年65歲的陳勳奇去年九月出席香港活動,被發現明顯消瘦一大圈,當時他表示身體慢慢復原中,未有正面回應身體是否出現問題。近日有指他患上肝癌,身在北京的他接受東網電話訪問,親證患上罕見及高度惡性的「甲狀腺未分化癌」,抗癌一年的他表示自己漸漸康復中,目前接受日本未正式面世的「彩色波細胞治療」法,聲音帶有沙啞的他說:「之前做放射性治療影響咗聲帶,依家慢慢好番架喇。(依家體力OK?)OK呀 ...




其他影片:>>






陳勳奇充滿正能量!

現年65歲的陳勳奇去年九月出席香港活動,被發現明顯消瘦一大圈,當時他表示身體慢慢復原中,未有正面回應身體是否出現問題。近日有指他患上肝癌,身在北京的他接受東網電話訪問,親證患上罕見及高度惡性的「甲狀腺未分化癌」,抗癌一年的他表示自己漸漸康復中,目前接受日本未正式面世的「彩色波細胞治療」法,聲音帶有沙啞的他說:「之前做放射性治療影響咗聲帶,依家慢慢好番架喇。(依家體力OK?)OK呀,咁多年嚟我都keep住140磅到,病咗之後最低係102磅,就係你哋舊年見到我嗰陣囉,嗰時皮包骨咁,依家就108磅!」

接受新療法

完成33次放射性治療的陳勳奇,因體力大大下降而未有接受化療,反而轉睇中醫,甚至接受美國細胞培植治療及現時接受的「彩色波細胞治療」法。為了健康,他試盡不同方法,問到花幾位數去醫病?他說:「唔好講錢,命仔係最重要!真係想同啲後生講,錢唔係最重要架,健康係比任何嘢都重要!我依家大難不死,必有後福!」至於抗癌期間家人是否陪伴在側?長居北京的他說:「個仔過年個幾日上咗嚟探我,之後都要返香港做嘢我不嬲都一個人照顧自己,天生我獨行,不必相送!哈哈!」

下月正式復工

雖然身患頑疾,但一向充滿正能量的陳勳奇已滿腹大計,下月正式復工投入工作,先會拍攝由長沙最紅的超模擔正演出的新片,由選角、訓練、擔任編劇、監製甚至做導演都由他一手包辦。問到為何不養好身體才復工?他說:「冇時間啦,本來部戲舊年就開,係因為我病所以阻遲咗,投資方好好,佢哋話等我好番啲先拍!」之後就會拍攝《狂野時速》的中國版,屬大型製作,拍畢兩部電影後就想拍以醫療作題材的電視劇,他說:「呢一年做治療,睇到好多人生百態,我自己身受其害,做治療嗰陣喺我病房出出入入嘅人多到街市咁,其實有啲人好慘,嚟北京醫癌症,畀得錢醫又畀唔起錢食藥,連住都唔係住喺醫院,係住醫院隔籬嗰啲屋,嗰度環境好差,激發起我想呢個題材!」

情緒影響患病

至於患病的成因,陳勳奇直言情緒影響是主要因素,事事以工作為先的他,會因為編劇的作品達不到他的要求而大動肝火。問到是否因囡囡陳開心於2014年跳樓自殺,令他大受打擊?他說:「係其中一個因素,但呢啲人哋睇唔到,人哋只係睇到你工作壓力。」對於他太太最近被傳出事,他避忌表示:「太太嘅事就唔想講多謝你哋關心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!