掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

【派軍糧喇】「最索四葉女」唐詩詠 14年進化超性感 __,唐詩詠,

唐詩詠呢個女友真係唔話得,呢頭先話好耐都冇同男友洪永城見面,轉個頭,就陪男友去拜年,用行動去粉碎分手傳聞,真係No.1女友。唐詩穎今年已經35歲,不過仲記得佢03年出道嗰時,喺《當四葉草碰上劍尖時》仲係最索嘅四葉女,嗰份青春氣息,仲要係冇得輸嘅。再睇番,唐詩穎05年同崔建邦拍拖,一直喺對方身邊做乖乖女,就算出活動都只係騷下對長腿,唔會令男友擔心,不過呢段情斷斷續續拍拖9年後分手,除咗令支持者傷心, ...




其他影片:>>






唐詩詠呢個女友真係唔話得,呢頭先話好耐都冇同男友洪永城見面,轉個頭,就陪男友去拜年,用行動去粉碎分手傳聞,真係No.1女友。唐詩穎今年已經35歲,不過仲記得佢03年出道嗰時,喺《當四葉草碰上劍尖時 》仲係最索嘅四葉女,嗰份青春氣息,仲要係冇得輸嘅。再睇番,唐詩穎05年同崔建邦拍拖,一直喺對方身邊做乖乖女,就算出活動都只係騷下對長腿,唔會令男友擔心,不過呢段情斷斷續續拍拖9年後分手,除咗令支持者傷心,仲令詩穎多咗份我見猶憐嘅印象。到o依家同洪永城拍咗將近兩年拖,詩詠都為自己諗多咗,唔再吝惜自己身材,除咗繼續有以長腿派軍糧俾啲男fans,喺活動上仲着得性感咗,有時會露肩或者露背,甚至係騷下收埋好多年嘅事業線!點打扮其實唔緊要嘅,最緊要嘅係自己開心嘛,所以連男友喺台慶都忍唔住,望到女友實一實o添。

唐詩詠(資料圖片) 唐詩詠以前係四葉女,真係幾靚。其餘四個係傅嘉莉、黃婉佩、姚子羚同戴夢夢。 (資料圖片)
眼睛look好girlfriendable。(《最美麗的第七天》劇照) 同崔建邦拍拖嘅呢段時期,唔係太過性感,最有鄰家女孩feel。(資料圖片) 對腳好長!(資料圖片)
(資料圖片) 仲有大露背都carry到。(資料圖片) 呢個係契哥馬國明,不過兩人成日都傳出緋聞。(資料圖片)
同咗洪永城拍拖,但多咗性感,幾有自信呀!(資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!