掃呢頁CODE去手機

2017年2月3日 星期五

公開做生意秘笈!林夏薇忙拍劇愧對老公 __,林夏薇,

學嘢啦喂!在《乘勝狙擊》飾演「果欄雀后」的林夏薇,強項是攻打四方城,但對現實中不會賭的她卻是一大挑戰:「最可憐係我屋企人,屋企買咗張麻雀枱,每日都去摸吓啲麻雀培養感情,雖然對賭都係冇興趣,但拍完劇都覺得打麻雀幾好玩,但係屋企人嫌我係『站長』唔同我打,咪下載麻雀遊戲自己去打。」對老公有歉意劇中林夏薇與青梅竹馬的陳展鵬、黃子恆有感情線,第一場戲已經要與陳展鵬拍全裸戲份,劇中又有不少激咀場面,她說:「同 ...




其他影片:>>






學嘢啦喂!

在《乘勝狙擊》飾演「果欄雀后」的林夏薇,強項是攻打四方城,但對現實中不會賭的她卻是一大挑戰:「最可憐係我屋企人,屋企買咗張麻雀枱,每日都去摸吓啲麻雀培養感情,雖然對賭都係冇興趣,但拍完劇都覺得打麻雀幾好玩,但係屋企人嫌我係『站長』唔同我打,咪下載麻雀遊戲自己去打。」

對老公有歉意

劇中林夏薇與青梅竹馬的陳展鵬、黃子恆有感情線,第一場戲已經要與陳展鵬拍全裸戲份,劇中又有不少激咀場面,她說:「同展鵬好熟,但第一次有咁親近嘅戲份,感覺佢成熟咗,我亦長大咗。不過,大家都好專業,做戲還做戲,拍咀戲唔會尷尬。」林夏薇指老公不會干涉其工作,但拍戲時百分之二百投入的她,對丈夫亦感歉意:「好享受投入戲劇裏面,老公冇投訴,但有時自己投入咗去做功課,甚至情緒有啲波動,自己都有少少歉意,好彩佢好寬容。」

食極唔肥

家庭、拍劇與飲食生意三面兼顧,難得林夏薇各方照顧得頭頭是道,特別是點心火鍋店愈開愈多,做得有聲有色,她說:「做飲食係辛苦,要親力親為,自己唔使開工就喺舖頭試食,我其實食好多嘢,唔易肥可能係優點,有口福唔使諗減肥,哈哈!」

拍劇與做生意似沒太大關係,但林夏薇對兩者同樣有興趣:「做生意係偶然機會,同演戲一樣,自己鍾意飲食。最初做生意屋企人話唔好諗住成功,好似做藝人唔一定會紅,目標唔好定得太高,我開頭諗住係會蝕錢,我先生同我講要學識點執笠先好去做生意,唔係希望愈大失望愈大,穩穩陣陣最好。」又認為拍劇與飲食生意可同時兼顧,沒有衝突。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!