掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

學生莊思敏:每日都有奇迹! __,莊思敏,

莊思敏
學生莊思敏:每日都有奇迹!黃秋生尋親成功,曾跟他學演戲的一班學生都替老師欣喜,莊思敏說:「好開心,有SendMessage恭喜老師,覺得呢件事好神奇, ...


學生莊思敏:每日都有奇迹!

黃秋生尋親成功,曾跟他學演戲的一班學生都替老師欣喜,莊思敏說:「好開心,有Send Message恭喜老師,覺得呢件事好神奇,好開心呢個世界有咁多熱心人士幫手。凡事只要信,每日都有機會出現奇迹。」蔡思貝亦說:「搵番兩個哥哥係好大嘅事,真係好神奇,可能冥冥中整定派番兩個天使喺秋生哥身邊分享生命喜悅,好戥佢開心。」衛詩雅亦戥秋生高興:「咁多年要搵番真係唔容易!」

而「契仔」張敬軒向來以阿Sir稱呼秋生,他說:「睇咗條片自己都好激動,尋日阿Sir有打畀我講呢件事,好戥佢開心,亦都想像到,因為聽阿Sir把聲同平時唔同。(佢好激動?)佢嗰種開心唔係激動,阿Sir自己都覺得成件事好溫暖。」秋生表示年底會兩邊家人BBQ,軒仔可會參與?他說:「始終人哋家事,我可以幫佢訂嘢,執頭執尾。」



蔡思貝
  • 蔡思貝
衛詩雅
  • 衛詩雅



鍾意就快D Share啦!