掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

【又話同細佬住】上年被指同老婆分居 王浩信傳同幢樓租私竇 __,王浩信,

王浩信同細佬飲住啤酒,係咁發嘮叨,就算同細佬呻完,隔條街都依然feel到佢個種鬱悶氣場。唔鬱悶就假啦,陳自瑤同江嘉敏同場,呢個畫面換轉你係王浩信都唔知 ...




王浩信同細佬飲住啤酒,係咁發嘮叨,就算同細佬呻完,隔條街都依然feel到佢個種鬱悶氣場。唔鬱悶就假啦,陳自瑤同江嘉敏同場,呢個畫面換轉你係王浩信都唔知點處理啦。

不過,想魚與熊掌兼得,唔係唔得嘅。唔知大家仲記唔記得上年王浩信同陳自瑤傳出分居消息嗰陣,仲傳過話王浩信喺佢住緊嘅地方同一幢大廈再租多一個地方。當時有指王浩信整一個地方做工作室,傳佢用呢個單位搞製作同籌備Coffee shop,不過就可以帶成班人去開P,如果想單對單獨處又得,最重要係喺同一幢大廈,有咩事都可以話係返屋企。如果係真,呢一招真係好高明呀!

話時話,上年傳王浩信搬埋去細佬到住,同Yoyo冷戰一下,但係當日佢又自已走人,唔知係返屋企定返私竇呢?

相關新聞:

【夫妻關係搞唔掂】孖細佬酒後訴苦 王浩信劈五支啤上車走人

http://bit.ly/2uqmBhA

【未氹掂陳自瑤】 王浩信積極湊女補鑊

http://bit.ly/2pMtq7J



鍾意就快D Share啦!