掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

遲到忘詞!楊宗緯紐約個唱被嗌回水 __,

楊宗緯在紐約個唱被指是「史上最爛演唱會」,歌迷嗌回水之餘更在社交網上發放了大交叉的圖片。台灣歌手楊宗緯上周六(24日)喺美國紐約開騷,本身有得同歌迷互 ...


楊宗緯在紐約個唱被指是「史上最爛演唱會」,歌迷嗌回水之餘更在社交網上發放了大交叉的圖片。


台灣歌手楊宗緯上周六(24日)喺美國紐約開騷,本身有得同歌迷互動係開心事,點知完騷後卻被唔少觀眾投訴,指佢遲到、忘詞及只係唱咗7首歌,更有人鬧爆係「史上最爛演唱會」,並要求退票,引起網上熱議。

演唱會原定晚上7點開始,但有指楊宗緯遲大到,直至約晚上9點先上台唱歌,期間更曾經離場廿多分鐘,令全場觀眾愕然!楊宗緯被指從頭到尾都冇道歉,又頻頻失準忘詞,最後只係唱咗7首歌就完騷,因而被狠批個騷唔值票價,被強烈要求「回水」!

事後演唱會主辦方喺社交網發聲明,為未告知觀眾確實流程、以及工作人員簽證出現問題等道歉。主辦方面又解釋楊宗緯唔夠綵排時間,加上時差令佢忘詞,並指楊宗緯當晚曾落台與觀眾互動,增加表演時間及互動環節作出補償。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!