掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

唔拍親子節目!陳浩民享受做湊仔公 __,陳浩民,

好老竇!藝人陳浩民與太太出席薛家燕的68歲壽宴,問到送甚麼禮物給家燕?陳浩民坦言沒有準備:「因為剛剛先返香港,唔想為買而亂買咁好冇誠意,所以會後補番畀 ...


好老竇!


藝人陳浩民與太太出席薛家燕的68歲壽宴,問到送甚麼禮物給家燕?陳浩民坦言沒有準備:「因為剛剛先返香港,唔想為買而亂買咁好冇誠意,所以會後補番畀家燕姐。」而浩民稱近日除工作就忙於湊家中四位小朋友,要頻頻出席「春遊」的親子活動,因子女不同學校又不同年級,所以,當中有三個是去遊公園、兩個是去淺水灣,全部都要父母陪伴出席,試過最忙一天是太太出席大女兒的運動會,他就負責「文職」去家長日,兩夫妻分工合作。

小朋友太多做家長都變得親子活動很忙?陳浩民不介意為子女頻撲:「唔似以前年代,依家學校主張家長參與,係要一齊去培育小朋友,所以會有好多親子活動,但自己都開心,因為自己唔會去安排呢啲活動,好似去生態園咁,有晒導賞好專業。」問到可會拍攝內地的親子節目?陳浩民稱暫時不會,因今年都忙於拍網劇,剛與林子聰成立公司,會投資拍攝一系列網絡電影,將會有5部要開拍。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!