掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

謝安琪王君馨雞啄唔斷 大談馭夫術 __,君馨,謝安琪,王君馨,

謝安琪王君馨雞啄唔斷大談馭夫術兩位Sweet爆人妻謝安琪(Kay)同王君馨(Grace)首度同場為GUERLAIN法國嬌蘭「Me&MyRougeG」拍 ...


  • 謝安琪王君馨雞啄唔斷 大談馭夫術


  • 兩位Sweet爆人妻謝安琪(Kay)同王君馨(Grace)首度同場為GUERLAIN法國嬌蘭「Me & My Rouge G」拍廣告照,拍攝前,問到二人最鍾意那款唇盒,Kay二話不話就揀了Lace設計嘅,佢話:「Lace設計好有法式風情嘅味道,若隱若現咁流露女性嫵媚典雅嘅一面。」而Grace就揀了碎花圖案唇盒,實在估佢唔到,Grace解釋:「有時候令人摸唔透先可以保持新鮮感,而且呢個浪漫嘅配搭會令我諗起同老公嘅熱戀回憶。」

    佢哋兩個一見面就雞啄唔斷,幾乎無所不談,更大談點樣去維繫跟老公的感情,Grace話:「男人面前,就盡情小鳥依人,大部分男人天生都鍾意保護弱小,所以女人適當咁嗲下身邊個佢,令佢有機會保護你同愛惜你。」Kay就即刻話:「我會培養共同興趣,以前佢自己一個做運動,依家有我同佢一齊健身,佢好開心!」不過她們異口同聲表示,百變的女性可以令另一半時刻保持新鮮感,所以會嘗試不同造型去取悅對方。

    嫵媚典雅嘅Kay
    甜蜜浪漫Feel嘅Grace
    時尚型格一面
    Grace老公大讃佢神秘狂野

    鍾意就快D Share啦!