掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

【我想跟你】吳志雄傳統男人愛妻有一套 __,吳志雄,

鐵漢柔情,勝過黎明!有云「凡事咪睇表面」,由八十年代開始演古惑仔,演到街知巷聞,至今仍然散發着一股濃濃「古惑味」的吳志雄,雖然外表惡形惡相,但原來是一 ...


鐵漢柔情,勝過黎明!


有云「凡事咪睇表面」,由八十年代開始演古惑仔,演到街知巷聞,至今仍然散發着一股濃濃「古惑味」的吳志雄,雖然外表惡形惡相,但原來是一名超級錫老婆的好男人,跟太太結婚四十一載,兩夫妻經歷無數風風雨雨,吳志雄無論去到邊度,都會帶住老婆喺身邊,人前人後都相當恩愛,情到濃時更會錫錫拍照,煙靭程度不遜於後生仔女,真係估你唔到!

問吳志雄有什麼「護婚」之道?他謂:「都係互相包容,同埋,我太太好好,佢好賢良淑德,打理家庭有頭頭是道,從來我說一佢唔會說二,遷就咗我幾十年。」雖然吳志雄只讚老婆無讚自己,但「懂得欣賞」明顯就是他的優點吧。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!