掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

柬埔寨嘅新年有咩做 等陳昭昭話你知! __,陳昭昭,

陳昭昭近年積極為發展柬埔寨嘅旅遊業而出力。藝人陳昭昭近年積極為發展柬埔寨的旅遊業而出力,並已在當地置業,而她不時亦會到當地工作,而適逢4月14日至16 ...


陳昭昭近年積極為發展柬埔寨嘅旅遊業而出力。


藝人陳昭昭近年積極為發展柬埔寨的旅遊業而出力,並已在當地置業,而她不時亦會到當地工作,而適逢4月14日至16日乃柬埔寨新年,昭昭亦因為要到柬埔寨傳福音,令她可感受當地的新年氣氛!

問昭昭中國與柬埔寨的新年有甚麼分別,她笑言:「新年嘅時候,柬埔寨嘅大小店舖同公司都會關門休息,當地嘅華人都會派利是,打掃家居,買新衫同喺屋企插滿鮮花,同我哋中國人嘅新年一樣喜氣洋洋。但柬埔寨嘅本土人就冇派利是嘅習俗。」

昭昭指柬埔寨的節日都頗多,一年之中大小節日近30個,今次她過去主要是去做探訪以及傳福音、捐物資,由於她在香港有工作,所以今次之行都算來去匆匆,但她都有順道去柬埔寨皇宮參觀影相,更於當地訂造了一套柬埔寨服飾來拍照留念。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!