掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

李霖恩投百萬搞舞台劇 吳國敬神秘客串 __,李霖恩,吳國敬,

李霖恩投百萬的舞台劇首場獲吳國敬神秘客串。由藝人李霖恩投資近七位數籌辦的歌舞劇《我就嚟係歌手》昨晚首場公演,今次首演成功換得觀眾讚賞,之前曾透露為投資 ...


李霖恩投百萬的舞台劇首場獲吳國敬神秘客串。


由藝人李霖恩投資近七位數籌辦的歌舞劇《我就嚟係歌手》昨晚首場公演,今次首演成功換得觀眾讚賞,之前曾透露為投資今次舞台劇「蝕入肉」,在謝幕時感觸哽咽,他表示在香港籌辦歌舞劇絕非易事,感謝台前幕後努力,更多謝到場每位觀眾。

事後李霖恩接受訪問時表示:「演出前心情好緊張,但我唔係緊張自己,而係緊張一班演員表現,擔心個騷一邊做,觀眾一邊走,但首場出來結果好順利,所有演員嘅表現都超乎想像咁理想,完騷都冇觀眾離場,首場嘅成功,令自己好鼓舞!」霖恩期望好的口碑可吸引更多觀眾在未來數天購票入場。

而一眾演出者在台上載歌載舞時表現落力,當中湯沛宜及譚嘉荃超性感跳唱羅文金曲《波絲貓》令人眼前一亮!而首場演出的其中一個亮點是獲歌手吳國敬神秘客串,他唱出《其實我深深愛着你》,頓時掌聲如雷,這更是阿敬相隔三十年重返舞台劇台板。

事後吳國敬笑言為了今次演出,心情緊張得四晚失眠,「今次嘅台前幕後都係好朋友,所以嚟玩玩客串演出,好彩只係輕鬆唱吓歌,算係做番本份。」原來過往亦曾有人邀請他演出舞台劇,但因沒檔期而未能成功演出,今次客串可算是過了舞台癮,而導演李霖恩則大爆每場皆有神祕嘉賓出現,叫觀眾拭目以待。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!