掃呢頁CODE去手機

2018年9月18日 星期二

徐小鳳:欠落人情!徐小鳳尾場沈祖堯中開金口合唱 __,徐小鳳,

碌爆人情卡!殿堂級歌手徐小鳳共六場假紅館《金光燦爛徐小鳳演唱會2018》今晚尾場,Encore時間分別邀請了兩位「校長」上台,第一位為香港中文大學前校 ...


碌爆人情卡!


殿堂級歌手徐小鳳共六場假紅館《金光燦爛徐小鳳演唱會2018》今晚尾場,Encore時間分別邀請了兩位「校長」上台,第一位為香港中文大學前校長沈祖堯,着到西裝骨骨的他帶同鮮花上台,徐小鳳答謝對方可以成功趕到飛機回港出席尾場騷,又搞笑話由沈祖堯獻上的鮮花「熟口面」,十足似剛才嘉賓之一「急智歌王」張帝送上的一樣,惹來全場爆笑!又問對方點解瘦了一圈?沈祖堯即口花話花:「原因係想念你!」氹到徐小鳳眉開眼笑!當沈祖堯欲想離開時,徐小鳳就拉住唔畀走,笑話:「佢成日碌我卡(人情卡),上年年尾話就嚟退休,請我去聽佢唱我首《順流逆流》,點知去到原來要同佢合唱!今晚就碌吓佢!合唱你唯一首飲歌《小李飛刀》!」沈祖堯原本想以「冇準備」為由拒絕,但最後都乖乖沈祖堯,演唱期間表現輕鬆,單手插袋又同徐小鳳擊掌,仲差啲踩中她的裙尾,非常驚險!

第二位校長則是全場有份幫手表演,包括管弦樂團、合唱團、鼓團、一年級小司儀所屬學校的林校長,林校長笑問徐小鳳初次動用過百名小學生唔驚?見慣大場面的徐小鳳就話:「佢哋嘅才華不可埋沒,驚都係你哋驚,原本淨係邀請管弦樂團,後尾愈請愈多,但我嘅貪心係冇錯。」林校長仲多謝番徐小鳳轉頭:「班學生中文好咗,你啲歌嘅歌詞好靚;佢哋睇少咗醫生,因為成日笑;同長輩關係好咗,成日唱你啲歌,零距離。」徐小鳳亦不忘自誇:「唔識中文真係唔識唱我啲歌!」說畢林校長就頒發小學畢業證書給徐小鳳以示答謝:「我哋係男校,你係唯一一個男校女生!」徐小鳳即搞笑話:「我係咪畢業啦?好榮幸!」

接着再次請到「寶島歌王」青山及張帝呢兩位「情敵」上台,甫上台徐小鳳就先話要同張帝握手,因為怕對方呷醋!兩位嘉賓表示今次認真大開眼界,張帝更形容是一個家庭同樂會,而徐小鳳就突然自爆做歌手表面上看似堅強,但內心其實好內弱,如果不是有觀眾的掌聲,都不敢行出來表演!最後三人合唱經典金曲《喜氣洋洋》,為個唱畫上完美句號,於11時15分正式完場。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!