網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月21日 星期二

高圓圓:高圓圓生咗喇!趙又廷報喜:母女平安 __,趙又廷,高圓圓,

恭喜晒高圓圓同趙又廷!內地藝人高圓圓同台灣藝人趙又廷結婚5年,上月頭終於官宣造人成功,但就冇透露預產期同胎兒性別,不過早前高圓圓就同粉絲相約九月先再見 ...


恭喜晒高圓圓同趙又廷!


內地藝人高圓圓同台灣藝人趙又廷結婚5年,上月頭終於官宣造人成功,但就冇透露預產期同胎兒性別,不過早前高圓圓就同粉絲相約九月先再見,亦有消息指高圓圓預產期係7、8月。今日有自稱喺醫院工作嘅內地網友爆料,指高圓圓已經喺北京順利生B。有內地媒體就呢件事向趙又廷經理人求證,但冇人聽電話,而高圓圓嘅經理人雖然有聽電話,但聽明來意後,就話手機信號唔好,好快又收咗線,對傳聞未作出否認。令網友都好好奇佢哋幾時會官宣報喜!

話口未完,趙又廷已經喺微博官宣:「美好的日子,迎來美好的生命。母女平安,謝謝大家!」其工作室亦轉發並留言:「美好的日子,歡迎小公主的到來。」真係恭喜晒呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!