網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月6日 星期五

[忽然1周 958] 三個小生 Joe Junior 口臭人人怕 MW,




牙周病徵

66歲嘅 Joe Junior牙周病好嚴重, 7年前已經開始牙罅疏,牙肉上移,所以有好嚴重嘅口臭,難得佢老婆當冇事,不離不棄。

媽咪姐

三個小生 Joe Junior 口臭人人怕

十集嘅《三個小生去旅行》話咁快播完,之前謝賢粗口鬧 Joe Junior片段喺 YouTube熱播,事後四哥亦耍曬冧。但事實上,整個《三個小生》團隊,最怕嘅唔係四哥,而係 Joe Junior呀!

事關修哥 80幾歲,加上講嘢口窒窒之餘又唔記稿,四哥只係成日講陳年威水事,所以背稿呀、介紹旅遊點嘅工作,自然由 Joe Junior孭曬。不過佢原來有好嚴重牙周病,一開口講嘢就臭過坑渠,攝影師話彈開幾尺遠都聞到佢嘅「坑渠味」,於是乎就冇人敢埋佢身,搞到佢似孤兒仔咁。唉,有牙周病,佢都唔想嘅,但因為係 teamwork嘛,長期對住個「坑渠嘴」,又真係幾惡頂㗎!

幕後疏遠

成組人都怕咗 Joe Junior嘅口臭,唔係好想行近佢。

片證唔妥

四哥睇唔起 Joe Junior,認為佢唔係自己同修哥級數,唔係惡言相向就唔睬人,仲俾幕後人員放咗佢用粗口鬧 Joe Junior:「 X你老味!快啲上車!」嘅片喺網上瘋傳。

黐實修修

唔止係平時,就算拍攝時,四哥時時刻刻都攬住修修,講當年兩個當紅小生威水史, Joe Junior就要一支公拍嘢介紹景點。



鍾意就快D Share啦!