網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月6日 星期五

[忽然1周 958] 禾稈冚珍珠 朱千雪揸二千萬樓 朱千雪,MW,




慳食早餐

上月 11日,記者發現街坊裝的朱千雪陪專程從加拿大返港的媽咪嘆咖啡,二人一件蛋糕兩份吃,生活慳儉。

娛樂喧

禾稈冚珍珠 朱千雪揸二千萬樓

「民選港姐」朱千雪去年未卸任港姐,已率先獲無綫力捧,拍住吳啟華參演《 On Call 36小時 II》,搖身一變成女主角。近日又黐實張學友和張家輝拍處女電影《大峽穀》,機會陸續有來。

雖然密密執金,朱千雪打扮依然樸素,平日出入都是坐小巴和地鐵。表面看似慳妹,但本刊近日發現,原來僅得 25歲的她,已坐擁兩層市值共二千萬物業,認真禾稈冚珍珠。

其他影片

《 OnCall 36小時 II》劇情進入倒數兩周,即將鋪排朱千雪與吳啟華呢對忘年戀。由於配搭新鮮,網民對二人的興趣度,遠比上集演情侶的馬明和楊怡更高。由於觀眾緣不俗,朱千雪的𢱑銀機會亦遠遠拋離同屆的冠軍張名雅和亞軍黃心穎。

早前朱更初踏銀幕,拍住影帝張家輝及張學友演出警匪片《大峽穀》,「錢」途無限。

睇準入市

吃完早餐,二人再到商場的地產公司「視察」新盤,其間朱千雪拿出手機影低有興趣的單位。

專睇貴樓

朱氏母女留意的單位入場費至少 700萬,真是非一般港姐能負擔。

慳妹買平衫

本刊連日發現,向來慳家的朱千雪,甚少名牌跟身,行街買衫亦只去尖沙嘴加連威老道,好多時更齋睇冇幫襯。表面慳買慳食,原來卻是個一味買磚頭的小富婆。本刊調查所得, 07年只有 19歲的她,以自己公司「金比有限公司」名義,先後買入兩個市值約九百萬的單位,一個是現住的小西灣藍灣半島高層單位,而另一項物業則在「鬼佬區」愉景灣,兩層樓合共現值已近二千萬。

據一名知情人士透露:「其實 Tracy(朱千雪)家境比小康好少少,但又未至於唔憂嗰隻。佢爸爸早年同自己啲兄弟姊妹喺香港搞貿易生意,買樓投資,賺到啲錢,而佢媽咪就一直做家庭煮婦。直到 97年移民潮,佢哋全家移民加拿大,先冇做生意。不過呢兩層樓都係 Tracy爸爸送俾佢嘅,因為 Tracy係大女,佢一個人喺香港無依無靠又無親戚,佢爹哋話有咩事都有個竇。小西灣嗰層依家自己住,愉景灣嗰度就收緊租。」

雖然朱千雪表面慳家,但 07年卻先後入市,購入小西灣藍灣半島及愉景灣兩物業,現值約近 2千萬。

母陪睇樓

上月開始播《 On Call II》,朱千雪媽媽怕女兒忙宣傳缺湯水,專程從加國飛返港探女兒。上月中( 11日),本刊發現朱千雪陪媽咪到寓所附近的商場飲咖啡,一件蛋糕兩份吃,貫徹慳家本色。其間記者聽到二人談話。朱母對女說:「住得好唔好?使唔使搬?你依家咁多衫,要唔要搬間大啲?」朱千雪說:「唔使啦!都夠啦!你知我都唔係好多嘢!」朱母續說:「咁出入方唔方便?」朱千雪即拍拍母親膊頭:「都 ok呀!坐小巴轉地鐵都好方便,有時公司都有車接。」短短幾句說話已顯出朱媽媽十分疼錫女兒。

兩人飲完咖啡便到地產公司蹓躂。兩母女駐足「睇樓」,對著地產舖櫥窗指手畫腳。而朱千雪更拿手機影低有興趣的筍盤,似乎有意入市。事隔兩周,記者目睹朱千雪獨自到寓所下海旁跑步,她不斷來回跑了約 30分鐘便回家。早前她曾揚言要減肥 10磅,似乎已的起心肝坐言起行。

日前記者在台慶綵排向朱千雪求證有兩樓揸手一事,她顯得十分避忌:「佢哋錫我啫,不過唔好講屋企佢哋啦,唔想因為我,影響到全家。」

在《 On Call 36小時 II》,朱千雪與吳啟華成為戀人,此角色令她人氣上升帶挈搵銀。

朱千雪刻意揀早上冇乜途人時跑步,跑前她認真拉筋,以免扭傷影響工作。

跑步減肥

26日(上周二),記者再在藍灣半島海旁,發現朱千雪獨自跑步,據知無綫近日命令她減肥 10磅,所以如此勤力。

密執買磚頭

朱千雪未卸任即被捧拍《 On Call 36小時 II》,憑外形討好,工作機會不絕,更由公仔箱迅速跳出去拍電影。單是今年收入已近百萬,話咁易賺個首期返嚟,難怪她近日又再物色樓盤。

其他影片


鍾意就快D Share啦!