網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年12月6日 星期五

[忽然1周 958] 高妹出事 MW,




白面紅唇  175cm 周汶錡

縱使 Kathy擁有超 fit身材,但呢個白面紅唇妝真係驚嚇多過驚艷,最大鑊係面色同條頸完合唔夾。

媽咪姐

高妹出事

娛圈藝人靠樣搵食,時刻保持最好狀態見人,不過講就天下無敵,做就無能為力,硬係有啲甩漏。

上周五( 11月 29日),銅鑼灣 LV新店開幕,吸引唔少藝人朝聖。論身形,兩位高妹周汶錡( Kathy)同梁詠琪( Gigi),當然 carry得到歐洲華衣美服,可惜佢哋嘅膚質唔多討好。

好似早前先飛完蘇梅度假嘅 Kathy,雖然出動超薄喱士裙上陣,騷胸又露背,可惜背脊嘅泳衣印異常明顯,而且塊面搽到雪咁白,配個烈焰紅唇,好靈異。至於另一人妻 Gigi,當日亦以一身型格造型現身,唔知係咪佢頻頻食中藥穀卵,搞到面腫之餘,仲滿布粒粒,好燥嚇喎!

礙眼泳衣印

Kathy嘅蜜糖膚色其實好健康,但佢背脊嘅泳衣印認真大煞風景,提議佢下次裸曬!

狂留唇印

雖然 Kathy搽咗烈焰紅唇,但佢唔介意滿場飛錫錫其他賓客。不過被錫嗰位葉童老公陳國熹,表情就好尷尬。

遠睇浮腫  176cm 梁詠琪

Gigi婚後愈來愈飽滿,好在有高度搭夠,不過,塊面就異常浮腫。

近睇多瘡

Gigi皮膚出名無添加咁細緻,不過呢日就滿面粒粒,睇嚟都係近排啪中藥補身所致。



鍾意就快D Share啦!