網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月3日 星期五

[忽然1周 962] Kary連詩雅假大胸 Kary,BKD_S,連詩雅,吳雨霏,MW,




Kary出力夾

Kary著 deep V開胸裙露三吋事業線。平日出曬名係長平公主嘅佢瘦到多忽肉都冇,究竟「事業線是怎樣煉成」的呢?

媽咪姐

Kary連詩雅假大胸

樂壇第一個頒獎禮「新城勁爆頒獎禮」喺 Boxing Day舉行,一如過往,人到獎到,百幾個獎走唔甩。

不過卡士真係好弱,連女歌手大贏家容祖兒都喺紅館開騷嚟唔到。當晚女歌手個個都悉心打扮當去 party,尤其係平胸嘅吳雨霏( Kay)同連詩雅大開中門,靠托靠穀驚現「事業線」,真係神奇變幻球!

連詩雅唧高最強

不時作性感演出嘅連詩雅,就算露肉都甚少賣胸,因為自知天生係高瘦平。不過呢晚著咗條 tube dress又墊又托,穀胸話咁易!



鍾意就快D Share啦!