掃呢頁CODE去手機

2014年1月2日 星期四

[壹週刊 1243] 周嘉玲知己知彼 周嘉玲,劉嘉玲,嘉玲,M1,




同你吟一吟

周嘉玲知己知彼

轉從商投資過百萬做童裝生意嘅周嘉玲,不時都會親自飛去歐洲入貨,又定時定候落赤柱以及銅鑼灣分店巡鋪,做老闆,湊女時間少之有少,更何況係陪媽咪。

要爭取時間做孝順女,周嘉玲索性叫埋媽咪落銅鑼灣巡鋪,其間佢不斷指手畫腳,吩咐店員整理店內貨品,至於剪咗個陸軍裝、一身型人打扮嘅嘉玲媽就坐埋一邊等。

搞掂自己間鋪後,兩母女行過隔籬,了解其他童裝品牌情況,知己知彼,嘉玲媽似乎有意見,細細聲同個女咬耳仔,兩母女馬上打道回鋪,周嘉玲再發揮老闆娘本色,叫店員重新調配店內貨品。

又係嘅,成個商場都賣童裝,試探完敵方軍情,發覺 plan A唔得,即刻轉 plan B,周嘉玲反應算快。

返到自己鋪頭,周嘉玲吩咐店員整理店內貨品,忙到氹氹轉。

兩母女大搖大擺行去隔籬鋪試探敵方軍情,入貨、睇鋪、做探子,全部一腳踢。



鍾意就快D Share啦!