掃呢頁CODE去手機

2014年2月7日 星期五

[忽然1周 967] 發嫂有服務 MW,




邊哦邊做

出門時,世姪女掛住覆 WhatsApp,發嫂二話不說,幫佢攞埋盒蛋糕同士多啤梨,再哦咗幾句,好鬼阿媽 feel呢!

媽咪姐

發嫂有服務

發哥周潤發今年當旺,賀歲片打孖上,咁是非就梗係跟住嚟!除咗同甄子丹鬧不和,有人又話發嫂陳薈蓮專制,同老公推曬啲戲!不過發哥話,發嫂有時係幫佢做醜人啫。

查實媽咪姐都覺得係喎!好似早前喺九龍城撞到發嫂同世姪女行街街,佢全程俾錢不特止,見世姪女掛住同朋友仔 WhatsApp,仲唔介意做阿四,出埋手去拎嘢,服侍周到㗎,嗯……係塊面燶咗少少咁多啦。

發嫂同世姪女喺九龍城食完飯,周圍逛,世姪女仲話咁快買咗盒 cake做甜品!

後尾佢哋入咗永富揀生果,世姪女睇中一盒得 9粒、賣 90幾蚊嘅士多啤梨。發嫂同老細講:「咁貴㗎!」即刻拎番個 9折。



鍾意就快D Share啦!