網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月28日 星期五

[忽然1周 970] 全智賢 最愛張國榮 張國榮,全智賢,MW,




全智賢話直到今時今日,哥哥仍然係佢心中最愛嘅「歐巴」。

出外埠

全智賢 最愛張國榮

依家幾乎全球爆發「星星熱」,金秀賢同全智賢更成為全民最愛。但唔講唔知,全智賢亦曾經係「追星一族」嚟㗎,佢追邊個?就係我哋香港嘅哥哥——張國榮囉!

說全智賢 98年剛出道時,喺電視台主持綜藝節目,當時哥哥因為《倩女幽魂》等片大收,喺韓國好紅好紅!當年 17歲嘅全智賢迷 42歲嘅哥哥迷到不得了,電視台就派佢去訪問哥哥。誰不知佢一見到哥哥,成個人發曬花癡咁,緊張到手軟腳軟,訪問稿講乜完全唔記得,頻頻 NG。點估到佢今日演千頌伊,熱爆亞洲吖!

亂噏

一開機即開口夾著脷,都唔知自己講乜。結果點?睇嚇嗰兩個字母。

傻笑

訪問期間,淨識傻笑,難得哥哥又好鬼有風度。

熊抱

全智賢一見哥哥即飛撲抱住,錯過咗哥哥想錫佢面珠一啖機會。嘥料!



鍾意就快D Share啦!