網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月11日 星期五

[忽然1周 989] 「大眼」有波無品 「飯局」嚇親人 BKD_S,MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「大眼」有波無品 「飯局」嚇親人

港娛樂圈周不時有女星「飯局」,相信大家都聽得多。查實隔一個海嘅台灣亦有呢樣嘢好耐嘞!仲連堅係紅嘅「大眼」都有去㗎。事關嗰邊有班富二代長期都會搵中間人搞呢啲「飯局」,佢哋出得起錢,啲女星又想嫁人豪門,梗係仆到去啦。

吖,講起「大眼」,話說佢有次去「飯局」只係化咗個淡妝,大家初時係完全唔認得佢,淨係覺得佢身材勁。係後尾傾傾嚇,先知「大眼」就係成日喺電視機見到嘅紅歌星咋,陰功!

咁個樣「貨不對辦」,大家都算嘞。反正依家啲女星個樣時時「升級」,實在記唔到咁多。之但係,經過一餐飯嘅時間,成班富二代就俾「大眼」嘅食相同談吐嚇親,寸嘴難頂唔在講,最慘係舉止粗魯又自以為好靚嘛!所以個個一食完就雞咁腳走人。 Well,男人係膚淺,但內涵嘅嘢,點都會睇嚇囉。

邊個係「大眼」?

1.身材係好,但有「打假波」嫌疑啫。

2.緋聞係唔少,但仲未上到岸囉。



鍾意就快D Share啦!