網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月11日 星期五

[忽然1周 989] 欣宜唔減肥問過肥姐? 欣宜,MW,




欣宜雖然由 130磅翻脹至 200磅,但佢表示唔係自暴自棄,只係唔想俾肥瘦限制一個人嘅命運。

媽咪姐

欣宜唔減肥問過肥姐?

欣宜公開話自己唔會再減肥,就算做一個 200幾磅嘅大肥妹,都會係個快樂嘅肥妹。不過身邊好多長輩就擔心佢嘅健康,因為肥人好易有高血壓、同心臟病,不過欣宜就話一定會每年做一次健康檢查同運動咁話!

媽咪姐聽圈中朋友講,話欣宜喺肥姐生前應承減肥,係怕阿媽因為個女俾人笑肥妹而唔開心。依家肥姐過咗身,欣宜冇所避忌,所以唔再減肥。不過佢話有問過肥姐意見㗎。嚇?原來欣宜曾經喺肥姐靈位前,將自己呢幾年減肥後嘅唔開心,一一同媽咪講,講到又喊又笑咁,之後佢話覺得媽咪會明白。唉,其實每個媽媽都係希望子女開心啫。

2月 19日係肥姐逝世 8周年,欣宜專程返咗加拿大去肥姐生前常去嘅咖啡店懷念媽媽。

錫欣宜錫到燶嘅肥姐,對欣宜被恥笑很介懷。



鍾意就快D Share啦!