網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月29日 星期五

[忽然1周 996] 娛樂激戰 惡鬥世紀老八巫 熱門,世紀老八巫,MW,




靚抽王

娛樂激戰 惡鬥世紀老八巫

娛樂新聞嚟講,識睇一定係睇罵戰,咁笨唔係因為我哋八,係因為從罵戰裏面,我哋可以睇到人性!同埋一個人嘅戰鬥力!







選手甲:甄妮

綽號:世紀老八巫(嗱,唔係我哋改㗎,係吳國敬先生改㗎!)

戰績:上年曾經數臭阿 G.E.M.冇禮貌,而「少年你太年輕了」嘅阿 G.E.M.竟然以為道歉就冇事,於是繼續被追殺。不過網民紛紛認為「而我不知道誰是甄妮」,同時一致證實其樂壇 Old PatPat嘅真震身份。

必殺技:恃老賣老。(嗱,都係網民話㗎!)

選手甲:向太(陳嵐)

綽號:中國(星)義勇軍

戰績:曾經插爆星爺幫王晶拍戲時工作態度惡劣,聲言以後唔會搵佢。由於星爺本身都有「窮到得番錢」嘅美譽,同時喺圈內嘅敵人已經多過朋友好多,於是向太全勝。

必殺技:老公係向生囉,不贅。

戰情分析:

比賽一開始,有樂壇 Old PatPat之稱嘅甄妮,就以其下半身嘅重量使出一招「道德高地」嚟落井下石,聲稱房祖名同柯震東係「吸毒小將」,希望國家主席習近平下令修理佢哋……我哋嘗試聯絡習主席,不過截稿之前都未搵到方法聯絡佢,相信佢嘅回覆多數係「而我不知道誰是甄妮」之類。

點都好,呢個時候向太終於忍唔住,使出一招「針唔拮到肉唔知痛」,講出一句「你也有小孩的。將心比心吧!」,並斥責甄妮係狠毒女人。不過身經百戰,嗌交多過食飯嘅甄妮當然冇被呢招擊倒,只係淡然一句「就事論事有何不可」就避過呢一擊。

呢邊廂另一絕地花生友吳國敬竟然喺擂台下面出招抽水,除咗話甄妮係「世紀老八巫」,仲直線抽擊佢「好討厭……好毒辣好嘔飯好核突。」由於吳生嘅出招,甄妮開始節節敗退,究竟今次佢會唔會好似上次鬧阿 G.E.M.咁,輸喺網民嘅密集批判手上呢?



鍾意就快D Share啦!