網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月29日 星期五

[忽然1周 996] 嘩!陳豪黑面呀! 陳豪,MW,




拍咗 15分鐘就因為太大雨而要暫停拍攝。陳豪一度黑面發洩,一反以往「 nice Mo」嘅性格。有圖有真相,佢上年同法拉拍劇笑得幾 high!

媽咪姐

嘩!陳豪黑面呀!

陳豪( Moses)同陳茵媺( Aimee)喺圈中出晒名係甜到漏油嘅一 pair,但早排爆出 Aimee有「媽媽手」,痛足半年,壓力爆煲,仲同阿 Mo為咗追唔追多個而搞到冷戰㖭!

早幾日,媽咪姐就喺旺角撞到陳豪同朱璇拍緊劇,諗住上前打個招呼啦,點知愈望愈唔對路,平時出晒名嘅「友善 Mo」塊面居然仲黑過鑊撈,同朱璇全程零交流不特止,一嗌 cut就即刻彈開幾呎。

其間朱璇見佢行過好 nice同佢 say hi,點知「黑面 Mo」竟然直行直過,搞到人哋一個女仔鬼咁尷尬放番低隻手。嗯,睇嚟做爸爸嘅壓力真係大,放鬆啲阿 Mo,仲有漫漫長路。

除咗 roll機埋位有幾吓交流,陳豪其餘時間都當睇朱璇唔到,就連人哋 say hi都冇乜反應,同工作人員掂行掂過。

拍咗 15分鐘就因為太大雨而要暫停拍攝。陳豪一度黑面發洩,一反以往「 nice Mo」嘅性格。有圖有真相,佢上年同法拉拍劇笑得幾 high!《 FACE》圖片

唔騷朱璇

一個眈天,一個望地,鏡頭外全程零交流。朱璇不停郁嚟郁去想博 Mo哥注意,可惜人哋個心一早飛咗去 Mo仔度咯!

陳茵媺成日 B不離手,搞到患上「媽媽手」,要用護腕保護兼做物理治療。老婆咁辛苦,又難怪阿 Mo唔 happy嘅。



鍾意就快D Share啦!