網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月29日 星期五

[忽然1周 996] 林峯掛住拍拖又甩底 林峯,MW,




無約一身輕嘅林峯,對「遺作」《使徒行者》闊佬懶理,同千語 BB遊埠 happy去也。

媽咪姐

林峯掛住拍拖又甩底

林峯離開大台,暫時未知邊一方有損失,不過佢套「遺作」《使徒行者》就因為咁而可以打尖出街。

《牛頭愛搭馬嘴》都算多波折,先係男主角歐陽震華辭演,而李思捷則由男二變為男一,原本安排播出又俾《使》劇打尖,認真無奈。

得悉劇集播出有期,有份主演嘅胡渭康仲開心發微博,可惜依家……噢,失望鳥。

事實係咁嘅,媽咪姐收到風,原本播《使》劇呢個期係播另一套劇《牛頭愛搭馬嘴》,而且大台內部亦出晒通告兼通知晒有份拍嘅藝人返去做後期配音。點知因為峯哥離巢,《使》劇監製文偉鴻為免套劇變倉底,於是出盡九牛二虎之力「打尖」出街,事前峯哥仲拍晒心口話會去足宣傳㗎!

點知直至依家做咗 3次宣傳,峯哥只係出現過第一次,就同千語 BB出埠了。搞到連拍檔阿佘都忍唔住開口寸佢:「我知佢唔喺香港,但唔知佢去咗邊喎!」明知要宣傳都去旅行,林公子唔係咁 pro喎!



鍾意就快D Share啦!