網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月29日 星期五

[忽然1周 996] 直擊明星船 P 徐濠縈 Yumiko鬥晒 iPad胸 Yumiko,Yumi,尹秦睎,徐濠縈,BKD_S,手機平板,iPad,鄭希怡,MW,




露籮

不過潮流嘅嘢未必人人駕馭得到,游完水的徐濠縈上船後,立即抽一抽件泳衣,而條褲仔亦疑似走位,露出渾圓的臀。

滾熱辣

直擊明星船 P 徐濠縈 Yumiko鬥晒 iPad胸

農曆七月,相傳是鬼門關大開,遊魂野鬼通處走,所以禁忌多多!

而一向走在時代尖端的徐濠縈,未有理會七月十四盂蘭節的傳統禁忌,還相約何超儀、葉佩雯、劉浩龍、 Yumiko等人搞船 P出海,星光熠熠,阿徐仲帶埋 9歲女兒陳康堤(包包)見識水世界。

當日徐濠縈着件 Lisa Marie Fernandez波浪形泳衣粉墨登船,造型誇張。升呢做咗肯雅徐的她,上圍愈跑愈縮水,與同船的 Yumiko鬥晒 iPad胸。







7月尾,陳奕迅( Eason)一家三口齊齊趁暑假飛英國度假,返港一星期後,徐濠縈馬上安排船 P與一眾圈中老死 gathering!

不過今次船 P竟然撞到正在農曆七月十四( 8月 9日)舉行。眾所周知鬼節出海游水乃傳統禁忌,更相傳有寃魂不息的幽靈出動「鬼掹腳」,不過膽生毛的徐濠縈就百無禁忌,更帶埋愛女包包出海玩樂。

一向以潮人自居的徐濠縈,船 P當日,索性將泳衣當面衫着,下身襯白色闊褲,擺上 instagram分享。

徐濠縈和 Yumiko老友鬼鬼,當日她們亦拉埋劉浩龍自拍。不過 Yumiko下次記得拎走包煙先。

女泰山

徐濠縈這件泳衣以單膊式設計,加上誇張的波浪領。雖然她身形唔算肥,但穿起來卻有女泰山感覺。

胸骨勁

身材一向冇乜睇頭的 Yumiko,當日亦以三點式上陣,大晒平胸身形,胸骨搶眼。

捽胸

Yumiko上水時竟然當眾伸手入 bra top內捽胸,而記者發現她去年亦着過同款泳衣去船 P。

遊艇會集合

當日中午 12時許,太陽曬到落屁股,戴上草帽的徐濠縈同包包一身白衫母女裝出發,同行還有何超儀夫婦、 Yumiko夫婦、 Eric Kwok夫婦同劉浩龍等十多人。他們登上何家藍瓊纓的遊艇後,便由深灣遊艇會向海中心出發。雖然 Eason早前在 Eric Kwok的演唱會上公開笑老婆平胸「零負擔」,不過阿徐未有為此而收收埋埋。

早就將價值約三千二蚊的 Lisa Marie Fernandez波浪形泳衣着上身的徐濠縈,不時在船上自拍,即晚就 post自己潮爆的船 P造型上網開心 share。當遊艇駛到大潭時,船家便拋錨停泊,船上大部分人都換好泳裝, Yumiko、何超儀更三點式上陣,而包包亦換上搶眼的綠色三點式。身材高䠷的包包,少女味十足,吸睛度爆燈,難怪徐濠縈曾大讚:「佢身材高䠷,唔運動好浪費。」

包包與 Yumiko急不及待跳落海游水,徐濠縈亦跟手落埋水,她們足足游了一小時才捨得返上船。雖然徐濠縈與 Yumiko都屬 iPad胸,不過她們身形弗爆,零脂肪咁滯。

康堤自豪教跳舞

學過芭蕾舞的包包,舞功了得,難怪她信心十足,在船頂教其他小朋友跳舞。

純真三點式

今年 9歲的陳康堤(包包),身形比同齡小朋友高䠷,所以着住綠色三點式出海,甚為養眼。

3千 2蚊學阿徐

徐濠縈當日所穿的泳衣品牌是 Lisa Marie Fernandez,盛惠 3千 2百蚊。品牌由同名造型師一手創立,以紐約為基地的她, 09年遊覽世界各地不少知名海灘,促使她搵潛水布去設計泳衣,令品牌闖出名堂。

品牌受唔少荷里活女星追捧。國際天后 Rihanna和童星出身的 Miley Cyrus也着過此品牌泳衣出海。

Miley Cyrus

Rihanna

葉佩雯獨家村

其他人頻頻落水玩,但葉佩雯非常獨家村,只捉住老公陪自己在船上曬太陽。

葉佩雯未嫁 Eric Kwok時身形標準,塊面依然尖。

水桶腰

身穿紅色比堅尼的葉佩雯,條腰甚有肉地,估計有成 30吋。難怪她唔敢與徐濠縈和 Yumiko正面交鋒。

扯悶煙

當日闊袍大袖的葉佩雯,一上到船便連扯兩支悶煙。

超儀極罕水着 look

遊艇由何超儀借出,當日她亦有備而來,身穿黑色三點式,騷豐滿身材,甚為罕見。

肥聰唔敢除

陳子聰減極唔瘦,所以他當日着住 T恤,防肥腩曝光。

葉佩雯肥腫

除了葉佩雯唔落水外,一眾壯男劉浩龍、陳子聰同谷德昭也齋在船上 hea同吹水,大肚腩原來係這樣煉成的。

而打死都唔落水的葉佩雯,其實亦有着紅色比堅尼 top。可能信邪的關係,她只孖住老公 Eric Kwok在船上喪食同曬太陽,間中就扯兩口煙,難怪她水桶腰纏身。

葉佩雯繼續 hea,相反剛上水的包包活力十足。約下午 5時許,她吃過意粉、雞翼後,已回復體力,但為免食飽落水抽筋,她登上船頂教同行的小朋友跳芭蕾舞,在旁的劉浩龍亦繑埋雙手睇表演。直至黃昏六時,一眾人已上番船準備回程,遊艇便返回深灣。雖然潮媽徐濠縈百無禁忌,唔介意在盂蘭節舉行船 P,不過從記者觀察所得,包包出海游水時一定會有大人陪同,更必須要在她的視線範圍之內。而太陽落山後,阿徐亦禁止包包再落水。欺山莫欺水,為人父母,都係𥄫實仔女最緊要!



鍾意就快D Share啦!