網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月24日 星期三

鄧健泓拍拖做阿四 幫石詠莉挽鞋 石詠莉,鄧健泓,




鄧健泓拍拖做阿四 幫石詠莉挽鞋



其他影片:>>






鄧健泓拍拖做阿四 幫石詠莉挽鞋

【銅鑼灣】現年40歲的鄧健泓十年前與原子鏸分手後,可謂從未孤單一個,繼李詩韻、龔嘉欣及07年港姐冠軍張嘉兒後,今年初跟前樂壇女子組合Freeze成員石詠莉合作演出舞台劇《大酒店有個荷李活》撻着,二人前晚拖手到銅鑼灣shopping,鄧健泓全程做阿四,除了管接送包埋單,連拖鞋都幫女友遞埋,似足老竇湊女。

前晚大約7時,鄧健泓駕着其藍色MINI Cooper載女友到銅鑼灣shopping,由於晚上銅鑼灣人流頗多,最初石詠莉一直都只隔兩個人身位,跟在男友後面,直至二人要跑過大馬路到對面街,鄧健泓便出手拖住女友行,本來做跟得女友的石詠莉即時冧爆,邊行邊依偎在男友身邊。



【前晚7:00pm】

■石詠莉要試着拖鞋,鄧健泓即彎腰幫女友將拖鞋放在地上。DV圖片



【上妝有自信】

資料圖片



【素顏勁趕客】

■鄧健泓與細13年的石詠莉拍拖。

拎手袋兼埋單

鄧健泓比石詠莉大13年,同女友拍拖行街照顧周到,前晚亦陪女友看女裝,女友要揀衫,鄧健泓便幫女友拿手袋,又將女友揀中的衫全部搭在膊頭,完全不介意做阿四。之後二人到家品部買拖鞋,當石詠莉選中其中一對,鄧健泓即時彎腰將拖鞋放在地上給女友試穿,甜到入心的石詠莉撒嬌問男友意見,最後鄧健泓替女友揸fit拿拖鞋到收銀處付款,二人又撐枱腳食西餐後才驅車返愛巢。

採訪、攝影:楊浩賢、陳辰



【十足湊女】

■鄧健泓跟在女友後面,石詠莉揀中靚衫就遞給男友善後。



【輕攬纖腰】



鍾意就快D Share啦!