掃呢頁CODE去手機

2014年11月19日 星期三

謝婷婷自爆被飛喪喊 謝婷婷,婷婷,




謝婷婷自爆被飛喪喊



其他影片:>>






開中門撼中港韓星 失戀婷婷:分手係大家決定

謝婷婷跟戴尚安(Sean)的戀情未夠一年已玩完,前日Sean在社交網站搶先公告分手,被狠飛的婷婷昨晚到中環出席Prada展覽揭幕酒會。婷婷性感到場,回復單身的她自爆上周四已分手:「我哋一齊決定,畀佢(Sean)宣佈,做咗好耐朋友先一齊,覺得做番朋友好啲,唔覺嘥時間。」她否認因Sean花弗分手:「戥佢慘,只係timing,上星期四已分手,唔關事,自己喺Sean心中排第一位,大家搞亂咗best friend同情人關係,冇咗嗰份浪漫。」

婷婷大讚Sean是好好男仔,希望他會認識到更好的異性。問有否為分手喊?她說:「我哋傾嘅時候有喊,覺得好可惜,冇想過發生,但唔hard feeling,喺佢身上學到好多嘢。」對於舊愛安志杰和Jessica C.拍拖,她祝福:「好開心,冇酸溜溜,開心佢搵到女友。」



■甩拖婷婷中門大開現身,幾乎走光。



■鞏俐首次入圍金馬爭影后,表現風騷。



■李嘉欣表示稍後到四川睇熊貓兼為慈善基金籌款。

孔孝真騷紋身

而韓劇《最佳愛情》主角車勝元和孔孝真更合體現身。着透視裙的孔孝真騷出手臂和腳背的紋身,她說:「來香港好開心,未有時間出外逛街,最喜歡食點心。」

同場還有年僅17歲已獲格林美歌曲獎的新西蘭女歌手Lorde、鞏俐、李嘉欣等出席,李嘉欣肚凸凸疑似有喜,鞏俐憑電影《歸來》首度提名金馬影后,她說:「51年來第一次去那裏覺得好慚愧,所有提名演員都非常好,誰得獎都可以,趙薇的新片很好,演出改變很大,湯唯也很好。」對於曾跟她傳不和的陳冲擔任評委,鞏俐澄清:「是傳聞,她是很好的演員和導演。」

採訪:溫敏芝、黎嘉穎

攝影:陳慧安、仇志德



■車勝元沒有回應有關養子吸毒傳聞。



■孔孝真着透視裙騷手臂和腳背的紋身。

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!