掃呢頁CODE去手機

2015年1月8日 星期四

[世界級港女] 曬命首爾?港女都頂唔順杜如風




最近大台有個新嘅旅遊節目《流行首爾》,好多觀眾睇完之後都未必知首爾流行啲咩,但就一定做咗杜如風心入面條蟲,事關你連佢屋企有幾對鞋,有幾多個手袋都知得一清二楚。杜如風呢次嘅首爾之旅,好似無咩網民識欣賞,反之話佢曝露晒世界級港女格,仲令自認港女嘅網民投晒降添。



網民狠批:

都有讚嘅.....

其實早喺11年,佢已經惹過一次是非。當時日本爆發強烈地震,而杜如風就喺微博留言「剛剛回到故鄉東京就遇上大地震!搖過搖滾!真的會死在家鄉嗎?」及「今次返到嚟東京,全程好似坐緊遊艇咁,搖呀搖……搖呀搖……快啲搖到青馬大橋!(好彩有帶白花油?!)。」

言論引起網友狂轟,而杜如風更寸爆話:「我要不要臉關你甚麼事!日本大地震,天災這麼恐怖,你還有心情鬧人!你係唔係人嚟o架!X你」

睇怕今次杜如風都唔會怕網民批評, 繼續我行我素!



鍾意就快D Share啦!