掃呢頁CODE去手機

2015年1月8日 星期四

[壹週刊 - 1296] 一於再生 陳茵媺肚皮無休 陳豪追女講掂數 茵媺,陳豪,陳茵媺,M1,




元旦日,陳豪拖住懷孕七個月的陳茵媺到圓方拍拖睇戲。

探熱針

一於再生 陳茵媺肚皮無休 陳豪追女講掂數

去年十二月為陳豪誕下大仔陳梓燁( Aiden)的陳茵媺,過多兩個月又生第二胎,知道今胎又係仔,恨生女的陳豪已經急不及待,氹掂老婆放棄復出計劃,實行生完又生,一於再生,點都要追個女。

放軟手腳

老婆今胎又佗仔!恨做外父的陳豪早前出席活動時表示:「下一個應該係女,最好生夠一隊足球隊。」陳豪唔怕斷擔挑,陳茵媺則唱反調:「咁多小朋友好難 handle,而且我仲好熱愛工作。」兩公婆睇法不一致,趁住大肚婆停工養胎,陳豪出手幫老婆推劇。

「一直都仲有監製搵住 Amiee,佢自己亦心郁想拍番劇,但 Moses唔想老婆出返嚟做,幫佢全部推晒,等 Amiee全職湊 B做家庭主婦,加上 Moses唔想自己啲小朋友年紀相差得太遠,所以佢已經氹掂 Amiee,細仔出世之後,即刻再追個女。」身邊人透露。

陳茵媺復出無期,陳豪亦一樣!以往劇接劇的他,唔理公司詐型,放軟手腳,全年拍得兩部劇。

「拍劇好困身, Moses而家寧願拍吓廣告,接吓登台騷,做嘢時間短咗,但搵得仲多,又多咗時間陪老婆,又可以幫手湊仔,不知幾開心。」

陳豪不停掃住老婆背脊,問她想食乜,非常體貼。

大肚婆企得耐易攰,陳豪叫老婆先行入場,自己排隊買嘢食。

買完熱狗,陳豪到自助吧加醬汁。

兩隻手都唔夠拎,陳豪唯有用口箝住戲飛入場。

其間有途人捉住陳豪影合照,他亦有求

必應。

分頭行事

上週四元旦日下午,陳豪同七個月肚的陳茵媺拍拖到 Elements睇戲。預產期在三月的陳茵媺,大褸下的肚皮明顯隆起,但手腳依然纖瘦。

去到戲院後,兩公婆分頭行事,陳豪到自助售票處買飛,陳茵媺就行去小食部排隊,等陳豪買完飛再接力,見周圍人多,陳豪一手拉起圍欄,叫老婆先行入場。

大肚婆食兩人分量,陳豪爆谷熱狗檸檬茶,買到兩隻手都拎唔晒,唯有用嘴唇箝住戲飛入場。

出名緊張媽媽的陳茵媺,抱仔抱到筋膜發炎,要長時間戴住護托。

兩公婆經常拍拖出席活動搵奶粉錢。

上月二人為一歲大兒子舉行生日會,廣邀圈中好友出席。



鍾意就快D Share啦!