掃呢頁CODE去手機

2015年1月8日 星期四

思琦湊放學 聞吳帥搶女即笠水 吳帥,思琦,




【短片】【凌晨爆大鑊】思琦湊放學 聞吳帥搶女即笠水

2015-01-08 06:42:00



其他影片:>>






思琦湊放學 聞吳帥搶女即笠水

楊思琦當年在美國未婚生女後,與「空心老倌」吳帥劃清界線,獨力照顧囡囡楊卓穎(Krystal),多年來一直母兼父職努力搵錢,不過今日有傳失蹤兩年幾的吳帥,忽然踩上思琦位於將軍澳寓所,大力拍門求見囡囡,思琦拒對方入屋,只答應外出傾談。與此同時,更有指欠債纍纍的吳帥,一直龜縮內地南通市,即使與楊思琦分開仍借舊女友招搖撞騙找着數。

思琦今日與媽媽齊齊到學校接Krystal,全程講電話的思琦收線後才上樓會合楊母,過了放學時間,只見楊母先行落樓,大約過了10分鐘左右,才見到思琦母女現身。對於有傳吳帥上門爭囡囡,思琦說:「呢啲嘢我唔回應,已經講晒,冇呢件事!」她亦叮囑記者避免將Krystal攝入鏡,接着思琦登上一部黑色七人車離去。

思琦在電話中否認爭囡囡,她說:「哎吔,我睇到都覺得好好笑囉,新聞一則,完全冇呢樣嘢,又冇哭訴,我只係話我唔作回應。」思琦直言不想再提過去,她說:「其實任何人走嚟問我係咪有件咁嘅事,我都唔會再答,我真係唔再講,冇嘢要回應。」再被追問有沒有發生過?她說:「都話冇呢件事,成件事冇發生過,冇唔開心,亦都冇哭訴,大家笑吓算。」問囡囡有沒有找Daddy?她避談說:「唉,祝大家生辰快樂總之佢o依家好開心。」她表示現在只希望努力賺錢,問有沒有為囡囡設儲蓄基金?她說:「每個父母都會為自己小朋友打算,好正常,加油但冇乜嘢基金,我嘅錢等於佢嘅錢啦。」她透露早前一家人到美國探哥哥,故心情好愉快,問有沒有追求者?她說:「冇發現呀。」首要條件是否是錫囡囡?她說:「唔諗咁多嘞,到時先算啦。」



(左 圖片 右 攝影:黃曉程)



思琦近期又俾人問起吳帥嘅事。



今日佢去湊囡囡放學



一聽到吳帥就落晒閘



鍾意就快D Share啦!