掃呢頁CODE去手機

2015年1月8日 星期四

嫌有錢老婆黐身 第四度離婚 夏韶聲:我大把女友,最緊要阿叔開心 夏韶聲,




【短片】【C1頭條】嫌有錢老婆黐身 第四度離婚 夏韶聲:我大把女友,最緊要阿叔開心

2015-01-08 06:40:00



其他影片:>>






"嫌黐身第4次離婚 夏韶聲:我大把女友 "

憑《空櫈》及《結他低泣時》等金曲唱紅的「香港搖滾之父」夏韶聲,現年62歲的他經歷四段婚姻風流過人,第四任老婆是越南華僑前首富千金Tina,05年已屆53之齡的夏韶聲,在美國羅省認識從事時裝生意、當時38歲的富家千金Tina,兩人相識僅4日即閃婚,Tina不但有米兼樣靚身材正,婚後更豪擲200萬美元(約港幣1,600萬)在羅省買入4萬呎獨立屋作愛巢,怎知兩人婚姻只維持9年即玩完,於去年7年正式離婚。

昨日夏韶聲接受本報電話訪問爆離婚原因,自言不愛食軟飯做金絲雀的他說:「唔啱咪離,離婚好普通事,大家心都安落,我咁大個仔未試過咁鬆動,我諗佢愛得我太犀利,24小時打電話畀我,打到我都煩,呢啲我了解,嗰時我哋糖黐豆嘛,o依家佢開心,我又鬆動,可以專心工作。」

第四次離婚會否好傷感?他坦言:「冇傷感,幾開心,佢都好開心,其實蘊釀咗6、7年,我成日返嚟做嘢,佢做生意唔可以跟我返嚟,大家生活方式唔同,好難落去。佢好似嫁咗人啦,好快咋,佢話有第二個對象話要結婚,梗係簽紙(離婚)畀人結啦。」夏韶聲否認兩人之間出現第三者:「我哋舊年簽紙,但其實分開咗兩年,佢o依家老公非常之有錢。」問前妻是否嫌你冇錢?夏韶聲說:「咁又唔係,呢啲早就知,我係歌手,佢老公係銀行家差好遠。」

由於兩人簽有婚前協議,離婚後不得分身家,他承認:「呢個係佢提議,我都有提議過,佢知我係好人,離婚時佢話多謝我,因為我冇話反對搞搞震要攞幾多錢,我諗都冇諗過要佢啲錢。」問結婚多年Tina曾否送物業、靚車給他?夏韶聲說:「唔需要,自己都有,咁大個仔冇要過人哋嘢,不過我有嘢喺佢度,成個錄音房啲樂器喺佢度,未諗到點攞返嚟。」

問現有否新女友?他自豪說:「女朋友大把,但梗係唔再結婚,19歲到o依家先叫單身,要享受吓,鍾意去邊就去邊,唔使再俾人詐型。」新女友是否有錢女?他說:「唔好提,最緊要阿叔開心。」其實3年前曾傳夏韶聲背妻偷嗒25歲女粉絲Isabel,兩人被雜誌影到返夏韶聲屋企共度一夜,事後他解釋Isabel只是侄女,否認對老婆不忠。



(資料圖片)



越南華僑前首富千金Tina樣靚身材正,同夏韶聲結婚9年,都係離婚收場。



鍾意就快D Share啦!