掃呢頁CODE去手機

2015年1月8日 星期四

[壹週刊 - 1296] 嗒嫩口法仔 designer  45歲張可頤:老外先滿足到我 張可頤,M1,




2/1 兩人情到濃時,更情不自禁攬攬抱抱,相當溫馨。

娛頭

嗒嫩口法仔 designer  45歲張可頤:老外先滿足到我

港視劇《來生不做香港人》引來不少觀眾關注,劇中飾演強悍霸氣港女「 An霸」的張可頤,入型入格,現實中,亦不愛拖泥帶水; 11年宣布同圈外男友曾安邦分手後,三年來無再拍拖,寧願一個人獨來獨往。

寧缺毋濫,「食齋」三年,張可頤終於有對象;新歡是個中法混血兒,叫 Leonard,今年三十七歲,比四十五歲的張可頤足足後生八年。拍拖見面,張可頤繼續發揮「 An霸」本色,俾錢埋單做埋司機,做晒主導。果然,要老外先可以滿足到張可頤!

望海談心

貼近民情,點出中港矛盾的港視劇《來生不做香港人》被熱捧,高登仔封為神劇,曾經攞過大台視后的張可頤,飾演強悍獨立女強人「 An霸」,上晒身!但現實生活中,張可頤正秘密與一名法國混血兒蜜運中。

上星期五(一月二日)傍晚,張可頤由元朗寓所揸車出尖沙咀海港城,泊車後,上了四樓平台的意大利餐廳 La Locanda,揀了張對住無敵維港景梳化位坐低;五分鐘後,一名老外出現,直接坐在張可頤身邊,同男友排排坐,一副冧樣的張可頤開心到郁晒手,十分忘我,完全冇理會附近的人眼望望。

二人交談夾雜中、英語,老外的廣東話亦頗為流利,間中張可頤又會晒幾句法文,取悅對方。雖然旁邊坐了不少客,但二人態度親暱,沒有避忌。

對住男友,張可頤彷彿回春,不經意托腮凝望,說話時又會掃住小腿,盡顯女性嫵媚;此情此景,同劇中經常黑口黑面的「 An霸」,有很大出入。

姐姐抱抱

High晒

對住男友,張可頤動作多多,表情豐富。

臨走前,張可頤幫男友著番件外套。

照顧周到

十四度低溫坐露天位,男友見張可頤覺凍,立即為她加衣,又主動點了杯熱飲,相當細心。一餐飯 hea足兩個鐘,埋單時,張可頤又突然「復發」,霸住爭俾錢。臨走前,二人靠在 bar枱咬耳仔,傾傾吓,仲忍唔住攬實。

第二日,張可頤再出動到尖沙咀 shopping,在連卡佛男裝部,由鞋、銀包睇到電腦袋,再去埋家品部揀床單,其間張可頤一直傾住電話,全程英語,似是為男友遙控揀床上用品。

本週一(五日)晨早十點,記者發現張可頤和男友在九龍塘又一城歎早餐,同枱還有兩位女性朋友,是日有其他人在場,張可頤和男友表現雖不比之前親密,不過亦經常攞住 iPad一齊睇,睇吓又互相對望一眼,心有靈犀。

食完早餐,張可頤就做司機送男友返工,當駛到觀塘附近,她發現有記者尾隨,立即狂 cut線撇。

咬耳仔

他們大多數時間用英文交談,但當中有夾雜廣東話,不過有時候他們又會咬耳仔講悄悄話。

埋單

張可頤唔似一般港女,唔使男友埋單,喺英國讀過書,果然係有鬼妹仔性格。

托腮

Dry了三年的張可頤,對住新男友即刻回春,做出托腮摸小腿等少女動作。

摸腳

法國邂逅

據了解,張可頤的新歡是一名中法混血兒,今年三十七歲,叫 Leonard,在香港住了幾年,任職設計師,所以略懂講廣東話。一年多前,張可頤去法國旅行時由朋友介紹認識對方,當時 Leonard是放長假返法國,所以有時間充當導遊,陪張可頤周圍去,返港後,兩人仍然有保持聯絡,直到大半年前,開始頻密約會,男方為投其所好,不時主動約張可頤行山做運動。

「其實 Maggie(張可頤)最初都有擔心過對方細過自己,唔係咁好,又怕對方玩玩吓,但係經過一段時間觀察,佢覺得 Leonard好好仔,於是俾個機會大家,但佢哋開始咗無耐, Maggie就要返上海三個月拍戲,上個月初先返嚟,但好彩都仲 keep到。」張可頤友人說。

5/1



張可頤特登一早去到又一城陪男友食早餐,兩人更不時攞住 iPad一齊研究。

食完早餐張可頤更做埋司機載男友返工。

最近張可頤在《來生不做香港人》表現備受讚賞,同劉美君及潘燦良擦出火花,該劇貼近現時社會話題,被高登仔封為神劇。

一年多前張可頤去歐洲旅行,在法國認識 Leonard。

一場誤會

對於同細八年的法仔拍拖,張可頤在電話作回應。

壹:早排你俾人影到有個四眼男去你屋企過夜?

張:真係一場誤會,嗰日有好多朋友嚟我屋企食飯,佢係其中一個,根本乜嘢都冇發生過,冇過夜,我哋絕對唔係拍拖囉!

壹:目前有冇男朋友?

張:我未結婚,當然有正常社交,男性同女性朋友都有好多。

壹:即係有冇拍拖先?

張:咁行街睇戲食飯一定有,呢啲係好正常社交。

壹:你同緊個老外拍拖?

張:(企圖扮傻)外國人?邊個吖?

壹:影到你哋喺尖沙咀同又一城嗰個!

張:哈……哦嗰個,佢係我一個好好朋友嚟啫。

十年前張可頤拍纖體廣告,泳衣上陣,無論身材同樣貌都索爆,十年後經歷了甲狀腺病纏擾幾年,目前四十五歲的她都算保養得好。

3/1

張可頤到尖沙咀連卡佛 shopping,專睇男裝同床上用品。

唔怕姊弟戀

壹:你哋都見得好密!隔兩日就見一次。

張:唔係好密啫,朋友見面食飯好正常,你哋唔使咁緊張。

壹:係唔係拍拖?

張:哈哈……我諗暫時嚟講都係太早,我自己都唔知……

壹:你本身介唔介意同外國人發展?

張:其實身邊都有好多來自唔同地方嘅朋友,識朋友唔會分國籍,緣分嘅嘢我覺得冇分國界。

壹:係咪同外國人仲易溝通到?

張:如果有得揀,我係一個好需要空間嘅人,好 enjoy工作,我覺得外國人比香港男仔滿足到我呢方面嘅要求。

壹:介意姊弟戀嗎?

張:其實對方唔係大過你,就係細過你㗎啦,唔使咁敏感嘅。

冇米粥

入行 20年,張可頤甚少公開承認男友身份, 11年與做金融的曾安邦分手後,過去幾年,感情一直冇着落。

上市公司主席董波

入行前,與內地公司主席董波拍拖八年,入行後,因聚少離多分手;直至 05年,張可頤再被拍到與董波夜蒲後當街激吻,被指舊情復熾。

經理人陳容森

98年,被揭與經理人陳容森同居,拍拖七年,有傳因台灣奀星傅天穎介入而分手。

金融才子曾安邦

08年,張可頤主持資訊節目《更上一層樓》認識坐擁十億身家的金融才俊曾安邦,二人火速過電,拍拖三年,因抵受唔住男友催婚逼生仔,分手收場。

外國口味

愛情無分年齡國籍,圈中不少中女與「港男」拍拖冇結果,口味都轉趨國際化,加上嫩口老外唔介意女友年紀比自己大,大把得揀。

劉美君

在《來生》與張可頤做姊妹的劉美君,一樣喜歡「外國菜」。經歷兩次婚姻破裂, 09年被踢爆與細她七個月的德日混血男友 Steve撻着。劉美君更不時在微博晒甜蜜合照。

張曼玉

02年與法國導演 Oliver Assayas離婚後,男友清一色外國人,試過搭上細自己七年的德國建築師男友 Ole Scheeren,去年初更驚爆「母子戀」,與足足細十五年的鬼仔 Band友 Adrian拍拖。

(《蘋果日報》圖片)

周汶錡

與年輕她三年的有米法籍男友 Julien Lepeu拍拖六年, 12年「姊弟戀」修成正果,二人於法國拉埋天窗, 180名賓客專程飛赴法國觀禮。

(《 Face》圖片)

官恩娜

今年將與中法混血醫生男友拉埋天窗,未來另一半細自己三年,雙方是透過 speed dating認識,食咗一餐飯就撻着。



鍾意就快D Share啦!