掃呢頁CODE去手機

2015年2月26日 星期四

周麗淇想秘婚:私底下做完先講! 周麗淇,




Niki話想低調結婚,結咗先講。

next 1/1 pre

開心事都咁秘密?

next 1/1 pre

佢話應該冇機做羊年新娘,除非有意外。

next 1/1 pre

佢仲話唔想男友驚喜求婚。

next 1/1 pre

周麗淇、男友徐正曦 (資料圖片)

next 1/1 pre

藝人周麗淇(Niki)出席珠寶店開幕時,表示是農曆新年後首日開工,問到新年假期如何度過?她說:「早排周圍飛做嘢,今年陪吓屋企人、老人家,休息咗三日,冇乜食過過年食品。」問她可有選定龍鳳鈪時,她說:「係人哋媽咪揀架。(收咗未?)我媽都有問,佢話家姐結婚時已經買定畀我。好多人都問我幾時派利是,面對公眾講結婚真係好大壓力,私底下做完晒先話畀大家知。(秘婚?)我會選擇咁做。(冇得擺酒?)可以補擺。」

記者追問她是否已婚時,Niki即緊張回答:「冇冇冇,結咗會同大家講。(求咗婚未?)未,依家工作量好大,未咁快。(做唔到羊年新娘?)應該唔會,除非有特別意外。(同你求婚即答應?)唔會,我同佢都唔多驚喜,太驚喜唔知點應付。(台上求婚?)千祈唔好,我會走!」

鍾意就快D Share啦!