掃呢頁CODE去手機

2015年2月18日 星期三

[FACE - 404] 究竟齊昕最啱做乜角色? 齊昕,梁齊昕,MF,




上週二( 10日),齊昕本來應承出席新戲記招,但又忽然放飛機,得番李逸朗同導演(中)撐場。

全知言

究竟齊昕最啱做乜角色?

呢期最紅係邊個?全知言就話梗係阿齊昕囉!

仲唔係風頭人物?先甩底新戲記招,之後又神化現身中環,全城記者追蹤,做足大龍鳳!好,先唔問你覺得齊昕真人係咪靚過上鏡先!(好難答囉!)今期問大家最想佢做乜角色先

活潑學生 張智霖

做學生啦,好似好細個咁樣,學生好!做一個活潑嘅學生

性格飄忽 莊思敏

我諗梁小姐佢可以演嘅範圍都幾闊嘅,我哋見到佢嘅性格都經常性有一啲突變啦,咁所以我諗佢演一啲比如活潑啲,或者係比較飄忽少少嘅角色,佢應該會掌握得幾好。

啱做傻女 何浩文(Dominic)

我喺新聞度聽番嚟話佢想拍三級片,係好吸引㗎喎!我想睇吓我哋偉大嘅特首個女,拍三級片會有咩效果呢?同埋我真係好想睇吓佢爸爸同埋媽媽會有咩反應。同埋我覺得佢同李逸朗加埋都會有睇頭,喺呢個情況底下,李逸朗會令齊昕變咗傻女,所以我好想睇呢個組合。

政治人物 何佩瑜(Jeana)

如果我係一個導演,想搵一個 cast比梁齊昕小姐嘅話呢,首先佢係梁生個女啦,咁少不免一講起佢個名都會諗起政治嘅,咁我諗我搵佢做一啲比較政治嘅電影啦,可能係某一啲角色,睇吓係正定反派咁個迴響會大啲,同埋個 gimmick會喺度囉。性感就,逐步嚟

齊昕──叫座力麻麻 街坊:做 OL啩! 何小姐

可能會係啲比較妹妹仔啲啦,突破挑戰吖嘛,佢個樣應該係乖巧啲,學生嗰啲

簡先生

真係好少留意佢啲嘢,知道佢會拍戲,但係唔知覺得佢應該拍咩!佢可能做一啲 OL啩?

趙小姐

OL可能好啲,即係似啲,學生可能未夠。佢個樣比較唔係後生樣, OL就會比較啱啲囉,成熟啲啦。

知無不言 言無不盡 我係全知言

鍾意就快D Share啦!