掃呢頁CODE去手機

2015年2月18日 星期三

[FACE - 404 - 外地娛樂] 享受拍《 Pinocchio》 李侑菲想野生捕獲周潤發 李侑菲,周潤發,MF,




現年 24歲的李侑菲,就讀於韓國著名學府梨花女子大學的聲樂系,而媽媽甄美里亦是資深女演員,曾飾演《大長今》的崔尚宮,所以侑菲唔只唱得,更遺傳阿媽嘅演藝細胞。

韓飯台

享受拍《 Pinocchio》 李侑菲想野生捕獲周潤發

韓劇《 Pinocchio》雖然已於上月中大結局,但因口碑好,唔少 C9仲覺得唔夠喉,要重新翻煲。《 Pinocchio》除令男女主角朴信惠和李鍾碩紅上加紅,更令女配角李侑菲上位。

早前,李侑菲獲邀來港出席時裝品牌活動,同時抽空接受《 FACE》專訪,提到同韓劇一姐朴信惠合作,李侑菲大讚信惠前輩靚女又好戲,但講到偶像,原來李侑菲一直好崇拜香港巨星周潤發,仲話想同發哥一齊拍戲,估唔到連韓星都想野生捕獲發哥喎!







上月尾,李侑菲曾來港出席 iiJin時裝活動,但出騷前一日,李侑菲原來靜靜雞同 DaDa陳靜去尖沙咀血拼(上圖),期間李侑菲睇潮鞋睇到唔捨得走。

1.《 Pinocchio》中跟朴信惠及李鍾碩合作,有乜嘢得着?

拍韓劇《 Pinocchio》時,李侑菲同朴信惠及李鍾碩有唔少對手戲,李侑菲除大讚 2人係俊男同美女兼且演技好,仲話信惠姐姐教識佢好多演戲技巧。

真係好開心,因為之前已同信惠姐姐一齊拍電影《尚衣院》,之後又可再次合作拍韓劇《 Pinocchio》。其實李鍾碩同朴信惠兩位演技都好好,外表又好看,所以拍攝時候好享受,覺得好幸福。

2.劇中你經常喊,現實中你係咪一個喊包?

現實中我的而且確係一個大喊包,但唔知點解,演喊戲對我來講,仍係一件好困難嘅事。

3.最近憑《 Pinocchio》一劇捧走 SBS演技大賞新星賞,有乜感受?

入行 4年的李侑菲,拍過 2部電影及 4部電視劇,最近便憑《 Pinocchio》一劇,捧走 SBS演技大賞的 New Star賞,同安宰賢一齊做新人王。

真係好多謝大家,我覺得今次攞獎是叫自己更加努力嘅意思,所以我會更加努力去做一個好演員。

而我今年嘅目標係想比𠵱家更健康,如果體力可以變得更強,我拍戲會拍得更開心。

4.首次來港,對香港嘅印象點呀?

其實來香港之前,我對香港期望唔大,但來到機場我見到好多歡迎我嘅 fans,覺得難以置信,真係好感動。

5.你已成為別人偶像,自己嘅偶像又係邊個?

發哥雖然貴為大明星,但因為性格隨和又冇架子,親民發哥更不時被市民在街中捕獲,估唔到連韓星李侑菲都視發哥為偶像。網上圖片

其實我一向都喜歡聽 K-pop,所以大部分歌手我都好鍾意。不過我小時候已好鍾意周潤發前輩,所以如果可以同佢一齊拍戲,真係覺得好榮幸。

鍾意就快D Share啦!