掃呢頁CODE去手機

2015年5月8日 星期五

《大時代》童星起底 揭黃寶龍棄熟女嗒嫩口妹 [忽然1周 - 1032] 黃寶龍,大時代,MW,



34歲的黃寶龍, 19歲已經做人老竇,與前女友育有一名 16歲大的兒子。

娛樂喧

《大時代》童星起底 揭黃寶龍棄熟女嗒嫩口妹

最近深夜重播的《大時代》成為熱話更封為神劇,劇中主要演員受關注不在話下,就連小演員亦成為目標。

劇中飾演童年方展博的黃寶龍,話喊就喊好有演技,今日他已經 34歲,眼大大好上鏡,但他選擇繼承祖業經營二手書店。本刊收到讀者爆料,指黃寶龍未成年已搭上當年在大台為他 casting的大姐姐,兩人其後更加連仔都生埋,囝囝今年已 16歲。但黃寶龍一直不肯與年長 10年的女友結婚, 3年前認識嫩口新歡後,更結束這段長達十多年的姊弟戀。睇嚟童年方展博,冇成年方展博劉青雲咁專一囉!

早前在《大時代》其中一幕戲肉,方進新(劉松仁飾)被丁蟹(鄭少秋飾)打死,演童年方展博的黃寶龍目睹父親被打死,哭得七情上面,令觀眾看得心酸。

童年方展博

黃寶龍在《大時代》飾演劉松仁大仔,即童年方展博,雖然年紀細細但演技非常好,拍劇時收放自如相當專業。

瞞屋企人交往

當年是童星的黃寶龍在現實中,亦有段不為人知的往事。讀者爆料指他早年發展姊弟戀,「黃寶龍當年去大台試鏡時識咗大佢成 10年嘅 Connie,到 17歲就同 Connie拍拖,之後仲一齊喺尖沙嘴利時商場搞韓國時裝生意。呢段姊弟戀冇人睇好,時裝店嘅 sales都笑佢哋係老婦配嫩夫,後來佢哋仲生咗個仔叫黃琮瑋。不過兩人一直都冇註冊結婚,連屋企人都瞞住,到個仔一歲時喺街俾親戚撞到先穿煲。時裝店嘅生意好好,高峰期開咗四間分店。幾年前黃寶龍識咗新歡,個仔就跟阿媽生活,時裝店生意一直下滑,依家執剩一間,黃寶龍冇再理喇,話返去幫阿爸手搞書店喎!」原來其感情生活亦如此戲劇性。

十幾年姊弟戀

十年前,黃寶龍曾帶同當時的女友 Connie及兒子黃琮瑋接受訪問,女友比他年長超過 10歲,外形上明顯不合襯,但當時他表示計劃與對方正式註冊結婚。

圖片

見嫩思遷

有傳黃寶龍 3年前認識嫩口女友 Peony後即撇熟女 Connie,黃的 facebook上更有不少溫馨合照,不過周二( 5日)他把所有合照刪除。

擔心兒子反叛

《大時代》掀起一股熱潮,劇中人物再被起底。上周四( 30日),本刊記者前往西環的精神書局,成功捕獲黃寶龍。對於育有一子,他坦承確有其事:「係!我係有個仔,佢就嚟 16歲生日喇!我同前女友冇註冊結婚,亦喺 3年前分開咗,大家性格不合……個仔就由佢照顧,我同個仔過時過節都會見面同食飯。我唔後悔生仔,只係依家(分開咗)對小朋友有影響,因為小朋友正處於反叛期。」言談間黃寶龍對兒子有一絲愧疚。據知十年前黃寶龍曾帶同只有六歲的兒子參加模特兒表演,當時他還表示兒子很有表演慾,有望做他的接班人。

暗戀唐寧廿年

黃寶龍與唐寧同樣是童星,二人在《大時代》內飾演兄妹,相識至今廿多年仍保持聯絡,男方更直言後悔當年冇追求唐寧。

黃寶龍稱當年與藍潔瑛有不少對手戲,當時沒發現對方精神有任何異樣,還很樂意教小朋友走位及對戲。

96年在曾志偉監製及執導的電影《四個 32A和一個香蕉少年》中,黃寶龍與唐寧演小情侶,論外形二人非常合襯。

認定嫩口女友

現時黃寶龍已有新戀情,他不時在 facebook大晒與長髮嫩口女友的恩愛合照,更坦言對方是終身伴侶的人選。

不過原來他對同樣是童星出身的唐寧一直有好感。黃寶龍表示二人除於《大時代》合作外,更曾於電影《四個 32A和一個香蕉少年》演情侶,當時還獻出人生初吻,可惜二人識於微時不過電,「當時真係蠢,冇追過佢。見佢愈大愈靚,諗番真係走寶喇!」

離開娛樂圈已 19年的黃寶龍,現時投身父親經營的二手書店,每日他都會到書局打點。近年租金暴升,他表示書店生存空間愈來愈狹窄。咁有冇諗過重返娛樂圈呢?他說:「我都有興趣做番幕前,如果有劇拍我都想接。」

05年,黃寶龍與囝囝參加商場表演,兩父子感情要好,但 3年前因為結束姊弟戀,現時只有節日才會與囝囝見面。

離開娛樂圈後,黃寶龍隨即和熟女 Connie在尖沙嘴利時開舖賣韓國時裝,高峰期生意平均月入數十萬元。

書局第三代傳人

「精神書局」前名「精神雜誌社」(下圖),是黃寶龍阿爺留下的心血,至今已傳到第三代,分別在北角及西環設有分店。但由於租金暴升,二手書市場狹窄,黃表示現時已做盡所有,希望業主手下留情,租金不要加幅太大,書局才能繼續經營。

鍾意就快D Share啦!