掃呢頁CODE去手機

2015年5月8日 星期五

謝安琪再發肉 凸襲陳凱琳 凱琳,謝安琪,陳凱琳,



謝安琪、鄭嘉穎與陳凱琳等前晚為新劇《殭》拍外景,穿上緊身衫的謝安琪令雙峰表露無遺,赤腳跑步時雙峰更隨跑姿一齊跌盪,畫面震撼!一招「誰乳爭峰」成功搶走緋聞男女鄭嘉穎與陳凱琳的風頭。

赤腳謝安琪跑姿聳「動」,相比陳凱琳的包到冚打扮,可謂贏成條街!

無綫新劇《殭》前晚到長沙灣拍外景,劇情講述謝安琪(Kay)與陳凱琳(Grace)被關禮傑捉走,鄭嘉穎前來營救,Kay乘機赤腳逃走,最後嘉穎與關禮傑街頭激戰。赤腳上陣本已噱頭十足,但Kay還出動秘密武器,因身穿白色羊毛衫令雙峰被緊「Big」得表露無遺,跑街時更上下跌盪,畫面震撼,隨即成網民熱話!Kay出動「胸器」輕易搶走一對緋聞男女嘉穎與Grace的風頭,身為女主角的她今次威番次!

貼膠紙防爆甲

赤腳跑街的Kay曾試過跑爆趾甲,故今次醒目地在腳底貼上膠紙,但亦不及雙峰「吸睛」。對於獲網民激讚身材,Kay指因在荷蘭取景時肥了十多磅:「天氣好凍,喺嗰度成日食薯仔、薯條,又飲奶同食芝士!」又表示拍攝此劇全程投入:「身材係其次,最重要Keep住個心態同狀態!」

喪做冇覺好瞓

不過,從荷蘭返港後,Kay呻做到冇停手,很久未有連續睡逾四小時,對於老公張繼聰指她「夾帶私逃」飛到荷蘭,只餘下二千元給他,她笑說:「佢睇得太多《古惑仔》覺得去荷蘭就係走咗唔返嚟!」問到在荷蘭有否見到嘉穎與Grace有「景轟」?Kay說:「我對眼天生睇唔到人哋拍拖喎!我又唔會去八卦,你問番主人家!(嘉穎春風得意?)佢不嬲都好得意!」

女神之露

自升格做人妻後,Kay的女人味進一步昇華,憑着白滑雪肌及驕人上圍被網民留言激讚,更不時性感上陣,以大露背、Deep V及短裙仔亮相人前,看得網友、粉絲流晒鼻血,封她做「永遠榮譽女神」!

赤腳謝安琪跑姿聳「動」,相比陳凱琳的包到冚打扮,可謂贏成條街!

鍾意就快D Share啦!