掃呢頁CODE去手機

2015年5月8日 星期五

《全力扣殺》票房報捷 伊健怒打羽毛球 伊健,全力扣殺,鄭伊健,



「做人點可以冇火?」呢句係港產片《全力扣殺》裏面嘅經典對白,同「洗蠔殼」NG片一樣近日全城熱爆,而呢團火更蔓延至電影票房。由何超儀、鄭伊健、鄭中基、謝君豪、梁漢文、劉浩龍、林敏驄、邵音音同郭偉亮主演嘅《全力扣殺》,尋日(5月7日)上映,累積票房已超過90萬!

《全力扣殺》尋日單日票房75萬,以平均每場票房計,更高於播映多達400場嘅荷李活大片《復仇者聯盟2》。對於電影有此佳績,《全力扣殺》團隊十分振奮,何超儀就話感謝觀眾支持,伊健更以行動支持:「我會繼續去羽毛球場,打多啲羽毛球做宣傳!」而林敏驄就表示:「多謝支持!真係唔知點報答大家了;只希望院商可以加開更多戲院及場次,讓更多人可以看到這部電影。」

導演郭子健稱,《全力扣殺》為觀眾而拍,而唔係為票房或利益而拍;希望大家睇得開心之餘,如果領會到戲中訊息就更好。《全力扣殺》一班演員本周末更會四出謝票,同觀眾見面交流。
鄭伊健話會打多啲羽毛球做宣傳
鍾意就快D Share啦!