網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月28日 星期四

與無綫傾掂數 提前解約 50歲郭政鴻北上發展:一定要向錢看 無綫,郭政鴻,



【效力30年】與無綫傾掂數 提前解約 50歲郭政鴻北上發展:一定要向錢看

2015-05-28 21:35:00



郭政鴻離開效力近30年的無綫。(資料圖片)

離巢無綫的藝人越數越多,繼林峯、高鈞賢、石天欣、何傲兒、李司棋及將約滿的胡杏兒之外,連效力無綫30年的郭政鴻,最近亦與大台「傾掂數」提前解約。據聞有內地製作公司開出年薪過百萬利誘郭政鴻加盟,人工三級跳,令向來採取低薪政策的無綫難以留人。

郭政鴻是85年藝員進修班出身,多年來任勞任怨,無論是深宵重播的《大時代》演丁利蟹,還是黃金時段新劇《潮拜武當》扮低智商角色「蕃薯」,都盡心盡力去演。近年無綫走得人多,鴻仔雖然有機會簽包薪藝員合約,惜產量不多,估計月薪僅二、三萬元。有傳鴻仔為養一家四口,曾私下接內地登台騷賺外快,即時觸動大台神經,早前被高層樂易玲召見,最後鴻仔要「被辭職」提早5個月解約。

身在內地的鴻仔接受《蘋果》電話訪問時表示:「哦……梗係唔係(私下接job),黐線!咁啱我喺內地同馬來西亞都會有新發展,撞到同公司合約有少少抵觸。咁啱無綫幫我安排嘅新劇又疊住咗,我冇理由唔做公司嘢做出面嘢,然後又白白出人工畀我㗎。我喺公司做咗差唔多30年,都想有新發展、新機會,同樂小姐商量後,佢提議早幾個月解約,但之後有合適劇集或角色都會再返嚟,只係用另一種合約模式囉。」

鴻仔強調雙方在和平氣氛下進行,並感激公司台前幕後一直提攜,他說:「有問題都唔會幫手做兩次宣傳(潮拜武當)」問是否有內地製作公司以年薪百萬利誘?他笑說:「未講得住,我家庭負擔都好大。我50歲嘞,呢個階段一定要向錢看,唔可以為追求理想去拗氣,一定要係公司做出頭,我都想踏足出去試吓,點都叫行過出去吖。」



《團圓》劇照



《On Call 36小時》劇照



同陳煒喺《法網狙擊》咀嘴。





與陳山聰老友鬼鬼。



《大時代》的丁利蟹



鍾意就快D Share啦!