網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月8日 星期三

鍾情三點式索女 羅鈞滿嗒完空姐搞樂曈 樂曈,羅鈞滿,





其他影片:>>






羅鈞滿喺韓國搞出個大頭佛,最慘嘅莫過於陪佢捱足4年嘅女友張文采啦。當《壹》仔向張文采求證事件,佢並冇否認:「多謝關心,你都明白我唔係咁方便回應太多!」

面對張文采喺facebook自爆分手,大呻浪費四年青春一事,羅鈞滿就喺IG留言話凡事有轉機,隔空補鑊。呢日羅鈞滿收工離開電視城時,被問到有關韓國惹禍一事,佢一味苦笑唔回應,之後更踩盡油,以一百八十公里車速速逃。翌日出席活動終承認分手,不過就口窒窒冇講被撇原因。

其實張文采都係近期先知羅鈞滿喺韓國闖禍,再加上知道佢兩度同索空姐同遊韓國,以及同一樣咁鍾意晒三點式泳照嘅樂曈越行越埋,先下定決心斬纜。當《壹》仔向張文采求證事件,佢並冇否認:「多謝關心,你都明白我唔係咁方便回應太多!」
鍾意就快D Share啦!