網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月8日 星期三

冷戰後返港 朱慧敏將Eddie降呢變朋友 Eddie,朱慧敏,





其他影片:>>






《愛.回家》結局就播咗Alex要求延遲婚事,點知成件事又咁啱發生係Queenie朱慧敏身上,真係唔知可以講咩好啦!

因為未婚夫夜會「長腿gem」,Queenie飛到美國冷靜一個月療情傷。係上個月三十號,Queenie就包到冚咁現身係香港機場,黑超加埋黑色口罩,成個懞面俠咁,真係少啲眼力都認唔出。當日所見, Queenie都係一個人,行李交比朋友幫手推上車,佢就形單隻影去買嘢飲,話有信心箍煲嘅Eddie就唔見有現身。

之前Eddie彭懷安出席殺破狼2慶功宴時,就話Queenie已經返港,表示雙方都有聯絡,當中大家仲解決緊其他問題,婚事繼續無限期押後。咁朱慧敏又點形容雙方嘅關係? 佢話︰「知己囉!朋友……同埋係我嘅生意夥伴。」

鍾意就快D Share啦!