掃呢頁CODE去手機

2015年7月24日 星期五

富川電影節金宥妍單邊 BRA搶風頭 [忽然1周 - 1043] MW,



18線女藝人金宥妍露半邊 bra,裙衩高開到連底底都若隱若現(右)。雖然吸睛,但就俾傳媒評為「 cheap爆」,不堪入目,品味差劣。但做到「話題」,佢一定好高興囉。

出外埠

富川電影節金宥妍單邊 BRA搶風頭

韓國一年一度嘅富川國際奇幻電影節,日前喺京畿道富川市富川體育館舉行。每逢電影節、頒獎禮嘅紅地氈,幾乎不成文會有一啲以騎呢性感扮相嘅女藝人出現,咁今次富川電影節當然唔例外啦。

話說當日,一個寂寂無聞嘅 18線女藝人金宥妍就以一件似將件上衣剪咗一半,並以紅色半透明 bra當外衣去行紅地氈,即刻成功吸睛成為話題。連當日有份出席嘅李敏鎬、文彩英等一線藝人俾佢搶晒風頭,真係估唔到呀!

同場加映:花英手不離帶

前女子組合 T-ARA成員花英都有出席電影節,佢由行紅地氈到入到大台,一直以手扯着兩邊肩帶,好似好驚走光。卻有網友寸爆:「究竟她是想將肩帶扯落還是防止滑落?」

鍾意就快D Share啦!