網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月4日 星期二

人妻姚嘉妮夜會菲裔跳舞男:愛我的人都清楚我 姚嘉妮,





其他影片:>>






一向係廿四孝好媽咪嘅姚嘉妮,2006年同前亞視藝員林祖輝結束7年愛情長跑,拉埋天窗,婚後生咗一仔一女, 現年36歲嘅姚嘉妮近年同老公林祖輝搞童裝生意,老公林祖輝負責傾代理、搞入貨,成日要四圍飛,老婆姚嘉妮就做代言兼宣傳,人前似乎好恩愛。

今日有周刊爆,姚嘉妮背夫偷食,同37歲跳舞菲裔老師AL過從甚密,兩人仲喺跳舞課一對一上堂以外,私下見面,唔止手拖手行沙灘,姚嘉妮仲同以專車接菲裔老師AL收工,二人喺車廂傾足半個鐘,菲裔老師AL落車買嘢食畀女方食,一齊上車醫肚,姚嘉妮更深夜到訪男方寓所,二人仲戴上同款Air Jordan嘅運動手帶。

反而,老公林祖輝日前被周刊影到佢每日忙於打理生意,工作至晚上七點先離開公司,老婆出入坐靚車,自己就慳家坐港鐵,由荔枝角站坐到去沙田站,原來係約咗男友人食飯吹水,期間不時愁眉苦臉,未知有咩苦水要搵朋友呻!

今日本報都向姚嘉妮求證,佢回應話:「謝謝你的關心!愛我的人和關心我的人都清楚我的!所以我不會回應」

姚嘉妮同老公林祖輝成日都帶埋小朋友出席活動,人前真係幾恩愛。(資料圖片) 姚嘉妮噚日先喺微博貼相賀囝囝生日。
傳說中的跳舞菲裔老師AL......真係好舞得喎! 姚嘉妮成日孖住好友陳煒一齊去跳舞,跳到上晒癮咁!(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!