網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月4日 星期二

波多野生完格肋底毛 再玩五花大綁



【登AV女優No.1】 波多野生完格肋底毛 再玩五花大綁

2015-08-04 10:00:00



有「暗黑林志玲」之稱嘅AV女優波多野結衣,近年衝出日本進軍亞洲,雖然接拍台灣片《沙西米》升呢成大銀幕女主角,但佢依然繼續效力AV界,今年更加發力推出多套動作愛情片,稱得上係產量驚人,登上今個月DMM嘅AV女優榜冠軍。

波多野上個月就因過勞病倒,就算扁桃腺發炎導致發燒都堅持到片場開工,呢份毅力真係拍得住影后級,難怪入行多年都深受男士們瞓身支持。波多野除咗出名專業外,佢仲可塑性甚高,以百變形象拍攝各行各業嘅主題AV,近日又分別cosplay成小學生及穿水手服,而另一新作就大玩綑綁主題,日前以五花大綁開見面會親親fans。可能已經玩到冇嘢好玩,波多野早前就推出攞膽之作《施展腋毛誘惑痴女社長》,佢化身成格肋底毛非常濃密嘅社長,滿足有另類癖好嘅AV迷。



又玩綑綁



波多野近日扮學生妹開工



cosplay小學生





仲玩埋格肋底毛

鍾意就快D Share啦!