網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月23日 星期三

城城俾「囡囡」冧爆:將來都想生個女 城城,郭富城,





其他影片:>>






郭富城近日同4歲多小女孩Peony合作拍微電影《愛在當下》,劇情交待兩父女踩單車台灣環島遊,令城城同Peony建立咗一份父女情。今晚佢哋現身,城城全程肉緊湊女。

Peony戲中向城城講咗一句叫爸爸唔好老,呢句話窩心又催淚,城城台上話:「我聽到呢句對白,當時個心好似停頓咗,我感受到佢好珍惜爸爸,拍完令我有啟發,當時間過去咗,冇辦法捉住,大家要諗吓點去表達一份真實嘅感覺,例如:攬吓、錫吓愛錫嘅人。」城城爆料Peony拍攝其間一度鬧情緒,城城話:「佢掛住自己爸爸,佢話我唔係佢真爸爸。」Peony鬧情緒咗三粒鐘,城城就慈父上身陪佢摺飛機。司儀追問城城幾時做真爸爸?佢話:「希望有一日結婚成家,有自己嘅小朋友。」

城城狂冧Peony,莫非真恨做老竇?佢反問:「係咪呀,如果大家覺真實,有一日我成家有小朋友,相信我都係一個好爸爸。」城城話真命天女等上天安排。電影世界,城城喺電影《父子》有囝囝吳澋滔,O依家有埋囡囡Peony,問到城城會唔會勾起同亡父回憶,佢話:「父子關係唔同,囡囡錫一啖好似融化晒,將來都想生個女。」城城話生兒育女要有計劃同責任,佢相信保持心態就唔怕同子女有代溝。

(攝影:陳慧安) 城城最近一條父女片瘋傳,大家都大讚溫馨感人。 呢個就係城城個「囡囡」Peony
邊個治得到郭天王? 都係小女孩嘅專利... 一臉慈父相
鍾意就快D Share啦!