網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月23日 星期三

翻撻兩月 何猷君又同整容女分手 整容,猷君,何猷君,



有傳賭王四太一直反對囝囝猷君同屢傳整容嘅新加坡孖妹女團BY2嘅細孖白緯玲Yumi拍拖,所以棒打鴛鴦。但後生仔嘅激情的確冇咁易被破壞,今年1月佢哋分手後,7月又翻撻,上月更俾人發現佢哋現身北京睇樓!唔係閃婚呀嘛?

佢哋尋日又傳分訊,睇番Yumi喺ig嘅留言話自己「愛錯人」,「The brightest smile has the darkest past……Even the prettiest women would feel insecure if she loves a wrong man. What makes her beautiful is a man who is loyal and treats her right. (最燦爛的笑容有著最黑暗的過去,即使是漂亮的女人也會因為愛錯了人,而感到得不到安全感,要讓她們變美麗,就是愛上了一個對她忠誠且對她好的人。)」唔係玩到咁大嘛!
上月Yumi已進駐四太淺水灣大宅更抱住猷君隻雪橇犬po上ig,擺明向四太示威,宣示主權。
鍾意就快D Share啦!