掃呢頁CODE去手機

2015年10月28日 星期三

郭藹明拒「夫妻檔」拍戲:咪令自己難受 郭藹明,



郭藹明早前同老公劉青雲孖住拍廣告,但講到一齊拍戲,佢就話唔好喇!

next 1/1 pre

因為佢話青雲工作上唔可以鬧佢,又唔好令自己難受,都係拒絕「夫妻檔」拍戲!

next 1/1 pre

講到「為劉青雲放棄到美國太空總署工作」傳聞,佢就親自解畫!

next 1/1 pre

佢係做過實習工程師架!

next 1/1 pre

而會唔會復出拍戲,佢就擔心講嘢唔清晰!

next 1/1 pre

要試過先知嘅!

next 1/1 pre

相信就算冇「夫妻檔」演出,大家都好想你再拍戲囉!

next 1/1 pre

劉嘉玲、梁朝偉(資料圖片)

next 1/1 pre

劉青雲老婆郭藹明出席廚具活動時,透露平時有下廚習慣,無論中、西菜式也難不到她。她說:「甜品就少啲煮,因為青雲唔太食甜。會煮吓pasta、炆牛尾、檸檬雞等等。(青雲最鍾意邊道菜?)佢鍾意飲湯,所以一個星期都會煲三、四次湯。(佢會唔會煮番餐慰勞你?)佢會煮公仔麵,有時會自己整餃子,自己包,大家研究吓,煮吓飯仔。」

擔心拍戲會口齒不清

提到自從她與青雲「夫妻檔」上陣的廣告推出後,她明顯出席多了公開活動。她笑言:「咁啱啫,活動喺拍廣告之前已經接咗。(幾時復出拍戲?)因為我都好長時間冇喺幕前演出,差唔多八年定十年,我都擔心自己仲得唔得,講嘢會唔會口齒不清。我自己都擔心,(復出嘅話)一定要肯定樣樣都好先會考慮。(無綫有冇搵你?)冇。」

「夫妻檔」上陣有拗橇

問到假若邀請她「夫妻檔」拍戲,會否增加她的信心?她回應:「唔好啦,太熟唔係好事,佢可能會覺得『仲要照顧埋你?』。(劉嘉玲都話唔想夫妻檔,係咪真係咁唔好?)喺屋企又見,返工又見。喺屋企已經有嘢要互相遷就,工作又嚟。(易嗌交?)又唔會去到嗌交嘅,佢同我唔同,佢喺工作上有一定地位,我哋一齊工作佢梗係唔可以鬧我,不過可能佢心裏面想鬧我。唔好令佢難做,都唔好令自己難受。」

棄NASA職位?

另外,早前有指她當年為了青雲,放棄到美國太空總署(NASA)工作的機會。對於此傳聞,她澄清說:「其實唔係真嘅,唔知點解會有呢個傳聞。我係有做過實習工程師,不過唔係NASA,係另一間航天嘅私人公司。(做咗幾耐?)一年幾。(嗰時同青雲拍拖未?)未,嗰時未入行。(為咗青雲而唔返美國?)唔可以咁講,我有香港小姐名銜之後,都有工作要做。人哋(航天公司)都唔會留空個職位等我。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!